gdzie tkwi problem?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam
postanowiłem podpiąć się do tematu
posiadam golfika 1,9 td z pompa z elektrycznym przyspieszaczem, a mam podobne objawy
tzn. silnik słabo mi się wkręca w obroty niezależnie od rozgrzania, od wolnych do około 2000 jest strasznie zmulony, jak osiąga 2100 - 2200 to zaczyna ciągnąć ale jak jest obciążony , niezależnie od obrotów (wjazd pod górę) to nawet wciśniecie gazu do podłogi nie powoduje przyspieszenia, za to jak puszczam pedał to zaczyna przyspieszać dodam jeszcze ze po przekroczeniu 2500 ciągnie bez problemu
kombinowałem już na wszystkie sposoby i nie mogę dojść co może być przyczyna...
może ktoś z was spotkał się z czym takim????
postanowiłem podpiąć się do tematu
posiadam golfika 1,9 td z pompa z elektrycznym przyspieszaczem, a mam podobne objawy
tzn. silnik słabo mi się wkręca w obroty niezależnie od rozgrzania, od wolnych do około 2000 jest strasznie zmulony, jak osiąga 2100 - 2200 to zaczyna ciągnąć ale jak jest obciążony , niezależnie od obrotów (wjazd pod górę) to nawet wciśniecie gazu do podłogi nie powoduje przyspieszenia, za to jak puszczam pedał to zaczyna przyspieszać dodam jeszcze ze po przekroczeniu 2500 ciągnie bez problemu
kombinowałem już na wszystkie sposoby i nie mogę dojść co może być przyczyna...
może ktoś z was spotkał się z czym takim????
$%^&
jeżeli chodzi metaliczna prace to nie powiem jest głośny mam porównanie co prawda do zwykłego 1Y który chodzi miękko i dużo ciszej od mojego i ma kopa jak trzeba
ale u mnie dyma nie puszcza wcale zato spalanie ma na poziomie 7-8 l na 100km
ostatnio przerabiałem temat gibiącego się koła na wale przy okazji mechanik stwierdził ze nie może ustawić rozrządu bo się znaki nie zgadzają na wale i na pompie wiec ustawił wszystko poprawnie i teraz chodzi troszkę ciszej,
Sprawdzę wtryski tak jak radzisz bo już nic innego mi nie pozostało, mam nadzieje ze to rozwiąże problem z obrotami
ale u mnie dyma nie puszcza wcale zato spalanie ma na poziomie 7-8 l na 100km
ostatnio przerabiałem temat gibiącego się koła na wale przy okazji mechanik stwierdził ze nie może ustawić rozrządu bo się znaki nie zgadzają na wale i na pompie wiec ustawił wszystko poprawnie i teraz chodzi troszkę ciszej,
Sprawdzę wtryski tak jak radzisz bo już nic innego mi nie pozostało, mam nadzieje ze to rozwiąże problem z obrotami
$%^&
pompa83 pisze:ostatnio przerabiałem temat gibiącego się koła na wale przy okazji mechanik stwierdził ze nie może ustawić rozrządu bo się znaki nie zgadzają na wale i na pompie wiec ustawił wszystko poprawnie i teraz chodzi troszkę ciszej,
sprawdź czy się problem nie odnowił.
i jedź do pompiarz zwłaszcza jeśli nie pali na dotyk i sprawdź kąt wtrysku
może być za wczesny dlatego masz taką dziurę poniżej 2500 powinna być różnica ale nie aż taka żeby w ogóle nie przyspieszał
i spróbuj odpiąć kabelek od przyspieszacza o ile masz przyspieszacz z przodu pompy a nie pod pompą.
jeśli to cośkolwiek pomoże to masz za wczesny kąt wtrysku
bylem dziś u pompiarza ale nic nie stwierdził, w jego ocenie tak musi być ze po niżej 2000 tys ma się nie zbierać bo dopiero po załączeniu turbo ciągnie, mówił żebym podniósł dawkę to będzie lepiej przyspieszał, wtryski maja chodzić głośniej bo są nowego typu (z 2 sprężynami)
Nie mam problemów z paleniem, powiem ze pali bardzo dobrze nawet za dobrze mało nie wyleci z ramek tak się rwie z rana przy odpalaniu,
a co do konta wtrysku to nie wiem po wymianie rozrządu nie był sprawdzany ale u mnie na pompie w miejscu gdzie wkręca się zegar jest jakiś czujnik może on nawalił i stad takie problemy czy da się go jakoś sprawdzić???
czy da coś podpięcie tej pompy pod VAG???
Nie mam problemów z paleniem, powiem ze pali bardzo dobrze nawet za dobrze mało nie wyleci z ramek tak się rwie z rana przy odpalaniu,
a co do konta wtrysku to nie wiem po wymianie rozrządu nie był sprawdzany ale u mnie na pompie w miejscu gdzie wkręca się zegar jest jakiś czujnik może on nawalił i stad takie problemy czy da się go jakoś sprawdzić???
czy da coś podpięcie tej pompy pod VAG???
$%^&
zmień mechanika.pompa83 pisze:w jego ocenie tak musi być ze po niżej 2000 tys ma się nie zbierać bo dopiero po załączeniu turbo ciągnie, mówił żebym podniósł dawkę to będzie lepiej przyspieszał, wtryski maja chodzić głośniej bo są nowego typu (z 2 sprężynami)
jak masz wtryskiwacze dwu sprężynowe typu KCA 27 S 77 to silnik pracuje znacznie ciszej niż na KCA 30 S 44, ale jest słabszy.
co do ciągnięcia to nie spodziewaj się że będzie jeździł na seryjnych nastawach jak TDI
żeby sięlepiej zbierał to trzeba dawkę podnieść i ciśnienie doładowania ale to tylko wtedy jeśli wszystko jest OK
a co do palenia to mówisz że z rana rewelacyjnie pali. sprawdź czy nie masz za wczesnego kąta wtrysku bo tak często handlarze robią że przyspieszają kąt wtrysku ale wtedy auto jest słabsze
arwam, dzis zrobilem tak ja pisales wczesniej czyli odkrecilem przewód od przyspieszacza, (na zimnym silniku) i zapalilem wszystko bylo normalnie tylko ze obroty byly za wysokie (okolo 1100rpm) i jakos tak twardziej chodził - głosniej, jezeli chodzi o dynamike to nie wiem moze odrobine sie zwiekszła.
jezeli mam sprawdzic kat wtrysku to niestety jak pisalem wczesniej mam pompe półelektroniczna czy jakos tak, wiec nie chciabym oddac golfika w jakies niepewne rece moze ktos z was orietuje sie gdzie w okolicach Lublina jest jakis porazdny pompiarz, który podejmnie sie regulacji tej pompy????
jezeli mam sprawdzic kat wtrysku to niestety jak pisalem wczesniej mam pompe półelektroniczna czy jakos tak, wiec nie chciabym oddac golfika w jakies niepewne rece moze ktos z was orietuje sie gdzie w okolicach Lublina jest jakis porazdny pompiarz, który podejmnie sie regulacji tej pompy????
$%^&
Objawy to twarda praca silnika. Czujnik można wykręcić i ustawić pompę na zegar, przy czym musisz uważać żeby go nie uszkodzić. Czasami złapie błąd co objawia się miganiem kontrolki świec żarowych po odpaleniu.pompa83 pisze:co do konta wtrysku to nie wiem po wymianie rozrządu nie był sprawdzany ale u mnie na pompie w miejscu gdzie wkręca się zegar jest jakiś czujnik może on nawalił i stad takie problemy
AAZ z czujnikiem zbiera się lepiej od zwykłego, po depnięciu na jedynce z niskich obrotów powinien gubić trakcję, na mokrym także na wyższych biegach
[ Dodano: 04 Maj 2010 23:07 ]
Prusa 8 za PZMem, albo bosch service.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości