Od razu dodam ze to 1,6 benzyna z 94 roku silnik jaki to nie wiem bo sie nie znam ale wiem ze mam samochod wersja New Orleans.
Wyjezdzilem benzyne do zera
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wyjezdzilem benzyne do zera
Wyjezdzilem benzyne do zera tak ze stanal mi sto metrow od stacji 
 Dolalem potem 3litry do baku i pojechalem zatankowac. Tylko od tego czasu cos mu sie stalo przy nizszych obrotach teraz jakos tak sie dusi czasem jakby nagle mu moc spadala... Co mu sie moglo stac i co z tym zrobic?
Od razu dodam ze to 1,6 benzyna z 94 roku silnik jaki to nie wiem bo sie nie znam ale wiem ze mam samochod wersja New Orleans.
			
													Od razu dodam ze to 1,6 benzyna z 94 roku silnik jaki to nie wiem bo sie nie znam ale wiem ze mam samochod wersja New Orleans.
					Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 21:03 przez exec, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Pompa ma wyłącznik samoczynny. Filtr jak się zasyfił to i pompa dostała bo w pompie są takie dwa sitka które zatrzymują większość syfów. Proponję wyjąć pompe, rozkręcić ją i dokładnie wyczyścić bo być może jakiś syf zaczepił się na zaworze zwrotnym w pompie. Mam podobny problem z pompą który opisałem tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42582
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42582
- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Powietrze w ukladzie paliwowym? Zapowietrzony?
Pozdro
Gitner
			
									
									Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
djtom, Odchylasz wykładzinę w bagażniku - po prawej stronie powyżej koła zapasowego znajduje się taka czarna pokrywka o kształcie zbliżonym do okręgu. Odkręcasz 3 śrubki mocujące pokrywkę i zdejmujesz ją. Pod spodem znajduje się ta część która jest na moim zdjęciu w poście powyżej - ta okrągła. Umieszczone sią tam 2 krućce - jeden doprowadzający paliwo a drugi odprowadzający oraz podpięcie kostki zasilania pompy oraz czujnika poziomu paliwa. Odkręcasz zaciski na obu krućcach i odpinasz kostkę. Cały ten okrągły element mocowany jest taką plastikową czarną obejmą z gwintem. Obejma posiada wypustki do odkręcenia. Odkręcasz obejme i wyciągasz ją - uwaga żeby uszczelka nie wpadła do baku! Poniżej już masz pompę paliwa w obudowie umocowaną do podstawy baku na specjalnym jażmie. Przekręcasz całość w lewo i wyjmujesz uwazając na pływak. 
To taki krórki kurs wyjmowania pompy paliwa
 
Pozdrawiam
			
									
									To taki krórki kurs wyjmowania pompy paliwa
Pozdrawiam
Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
						[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Tego ci nie powiem. Kumplowi magik robil za 30zl.. poszukaj na forum, jak pamietam bylo o tym..Paweł_G pisze:Gitner, A ja się odpowietrza układ paliwowy?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- 
				To_mas
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 8027
 - Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
 - Lokalizacja: Śląsk
 - Kontakt:
 
Paweł_G,  odpowietrzyc prosto 
Władasz do zbiornika rurke od kompresora przytykasz reka zeby powietrze tak bardzo nie cisło spowrotem przez wlew i puszczasz powietrze
druga osoba odkrecic musie wczesniej odpowietrzenie przy wiltrze paliwa !! taka srobka z gory (u mnie nie wiem jak w benzyniaku) no i czeka az paliwko sie tamtedy bedzi lac:DD jak sie zacznie lac to zakreca srobke a jak ja zakreci to ty przestajesz puszczac powietrze do zbiornika :DD:))
proste
			
									
									Władasz do zbiornika rurke od kompresora przytykasz reka zeby powietrze tak bardzo nie cisło spowrotem przez wlew i puszczasz powietrze
druga osoba odkrecic musie wczesniej odpowietrzenie przy wiltrze paliwa !! taka srobka z gory (u mnie nie wiem jak w benzyniaku) no i czeka az paliwko sie tamtedy bedzi lac:DD jak sie zacznie lac to zakreca srobke a jak ja zakreci to ty przestajesz puszczac powietrze do zbiornika :DD:))
proste
- 
				vpil
 - Ma gadane

 - Posty: 166
 - Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
 - Lokalizacja: Katowice
 - Auto: Golf 7
 - Silnik: Czca
 
Witam.
Panowie nie rozumie jaki syf pompa może zassać z dna zbiornika skoro ona cały czas zaciąga paliwo z samego dna.
Sprawa odpowietrzania układu paliwowego - też nie słyszałem o czymś takim, wystarczy kilka razy przekręcić stacyjką i układ sam się odpowietrzy. Pracowałem prawie 14 lat w Fiat Auto Poland i tam lało się 5L benzynki do baku kilka razy pokręcił rozrusznikiem i autko odpalało bez problemu.
Takie jest moje zdanie na ten temat.
 
Pozdrawiam.
			
									
									Panowie nie rozumie jaki syf pompa może zassać z dna zbiornika skoro ona cały czas zaciąga paliwo z samego dna.
Sprawa odpowietrzania układu paliwowego - też nie słyszałem o czymś takim, wystarczy kilka razy przekręcić stacyjką i układ sam się odpowietrzy. Pracowałem prawie 14 lat w Fiat Auto Poland i tam lało się 5L benzynki do baku kilka razy pokręcił rozrusznikiem i autko odpalało bez problemu.
Takie jest moje zdanie na ten temat.
Pozdrawiam.
exec, W moim Golfie z jednopunktowym wtryskiem ciśnienie robocze pompy wynosi max 1,2 bar, w silnikach wielopunktowych 3 bar a w ropniakach o wiele więcej - mój kolega ma w mercedesie 190 pompę dającą ciśnienie 13 bar. Jak to sprawdzić? Ja zdjąłem przewód z króćca i zobaczyłem czy paliwo leci 
 Jak pompa działa prawidłowo to powinieneś mieć fontanne paliwa w barażniku, jak ledwo charczy (tak jak moja 
 ) to znaczy że jest zepsuta.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości

