Problem po wymianie Glowicy Golf 3 1.8 92r.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ziiksd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 18, 2010 12:45
Lokalizacja: Ostrołęka

Problem po wymianie Glowicy Golf 3 1.8 92r.

Post autor: ziiksd » wt maja 04, 2010 18:53

Witam MEchanik wymienił mi uszczelkę pod głowica oraz nowa głowice wstawił bo stara byla pęknięta wszystkie uszczelniacze wymienił po złożeniu okazało się ze aparat zapłonowy padł to go wymieniłem i po tych operacjach auto odpalić nie chce ;/ KOleś mówi ze pewnie zapchał sie filter paliwa bo nie idzie tyle paliwa ile powinno przez przewody Niby pompka działa przed wymiana na paliwie i gazie chodził normalnie tylko sie grzał . Macie pomysły co mógla zepsuć gosciu ewentualnie moze jest to co wyczytałem ze może zle ustawiony rozdzad nie wiem jak ktos sie z czyms takim spotkal prosze o jakieś podpowiedzi DZieki:)

A podkreślę ze po złożeniu silnika na chwile odpalił na pare sekund zgasil go koles i potem nie krzesał to niby wtedy ten aparat padl a teraz po jego wymianie nadal nic a cewka zapłonowa jest ok . Dzieki za ewentualne przypuszczenia lub pomysly dojscia do problemu;) :okej:



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt maja 04, 2010 18:56

jak wymieniał aparat zapłonowy to kto wie, czy nie był w nim uszkodzony czujnik halla. Proponuję przełożyć stary aparat lub sam czujnik halla ze starego aparatu do tego drugiego.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Andi
Byle do przodu
Byle do przodu
Posty: 502
Rejestracja: pt maja 08, 2009 21:36
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: Andi » wt maja 04, 2010 18:59

sprawdz ustawienie zapłonu. Może kable zapłonowe są zamienione


Music is the only thing that keeps me going when nothing else can.

Awatar użytkownika
ziiksd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 18, 2010 12:45
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: ziiksd » wt maja 04, 2010 19:01

ok zadzwonie do niego dam mu taka mysl ,ja sadzisz moglo cos wiekszego sie stac pomijając złe zlorzenie silnika cisnienie ma jak na biegu i chyba luzie sie go bierze do przodu i wklada palec do otworu od swiecy KOles to sprawdzal chyba czy dobrze zrobil go Kurde Moze wiesz o co mi chodzi ja nie mam zielonego pojecia



Awatar użytkownika
Andi
Byle do przodu
Byle do przodu
Posty: 502
Rejestracja: pt maja 08, 2009 21:36
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: Andi » wt maja 04, 2010 19:08

ziiksd pisze:cisnienie ma jak na biegu i chyba luzie sie go bierze do przodu i wklada palec do otworu od swiecy
po tym co napisałes to bym go więcej do tego mechanika nie zawoził.

pchał auto i sprawdzał ciśnienie na tłokach??

powinien wykręcić świece i na luzie próbować odpalić auto, alternator powinien kręcić i tłoki zaczynają "chodzić". W ogóle słychać że silnik "kręci" czy jest całkiem martwy?


Music is the only thing that keeps me going when nothing else can.

Awatar użytkownika
ziiksd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 18, 2010 12:45
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: ziiksd » wt maja 04, 2010 19:13

własnie dzwonilem na luzie pchal . I powiedzial ze mam poszarpana podstawe gaznika i ze nieby przez to nie pali a aparat zaplonowy sprawdzal w innym aucie wiec jest ok



Awatar użytkownika
Andi
Byle do przodu
Byle do przodu
Posty: 502
Rejestracja: pt maja 08, 2009 21:36
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: Andi » wt maja 04, 2010 19:18

ziiksd pisze:poszarpana podstawe gaznika
czyli bierze Ci lewe powietrze. Mam nadzieje że po tej naprawie wkońcu odpali ;)


Music is the only thing that keeps me going when nothing else can.

Awatar użytkownika
ziiksd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 18, 2010 12:45
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: ziiksd » wt maja 04, 2010 19:27

tez mam taka nadzieje bo juz wszystko bylo sprawdzane a moze ktos nie wie ile ta guma moze kosztowac mysle ze w granicach 50 zł



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 04, 2010 20:40

ten mechanik nie jest dobry, skoro podejrzewa że ciśnienie paliwa jest małe to powinien umieć to potwierdzić. Z ta podstawką p-od wtrysk też wątpię, na zimnym powinien jakoś zagadać silnik nawet z dziurawą, pzrecież wcześniej auto paliło prawda? W tej sytuacji trzeba wziąć auto w soje ręce l ub innego mechanika niech sprawdza od poczatku ustawienie rozrządu i zapłonu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ziiksd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 18, 2010 12:45
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: ziiksd » wt maja 04, 2010 21:05

jak byla poszarpana i nie ruszana to jako tako chodzilo mialem juz wczesniej problemy z odpalaniem . a jak ja wyja i wlozyl nie weszla w stare miejsce guma i ma luzy troche to logiczne jest . ale Coz zobaczę co bedzie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości