Problem po wymianie Glowicy Golf 3 1.8 92r.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem po wymianie Glowicy Golf 3 1.8 92r.
Witam MEchanik wymienił mi uszczelkę pod głowica oraz nowa głowice wstawił bo stara byla pęknięta wszystkie uszczelniacze wymienił po złożeniu okazało się ze aparat zapłonowy padł to go wymieniłem i po tych operacjach auto odpalić nie chce ;/ KOleś mówi ze pewnie zapchał sie filter paliwa bo nie idzie tyle paliwa ile powinno przez przewody Niby pompka działa przed wymiana na paliwie i gazie chodził normalnie tylko sie grzał . Macie pomysły co mógla zepsuć gosciu ewentualnie moze jest to co wyczytałem ze może zle ustawiony rozdzad nie wiem jak ktos sie z czyms takim spotkal prosze o jakieś podpowiedzi DZieki:)
A podkreślę ze po złożeniu silnika na chwile odpalił na pare sekund zgasil go koles i potem nie krzesał to niby wtedy ten aparat padl a teraz po jego wymianie nadal nic a cewka zapłonowa jest ok . Dzieki za ewentualne przypuszczenia lub pomysly dojscia do problemu;)
A podkreślę ze po złożeniu silnika na chwile odpalił na pare sekund zgasil go koles i potem nie krzesał to niby wtedy ten aparat padl a teraz po jego wymianie nadal nic a cewka zapłonowa jest ok . Dzieki za ewentualne przypuszczenia lub pomysly dojscia do problemu;)
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
ok zadzwonie do niego dam mu taka mysl ,ja sadzisz moglo cos wiekszego sie stac pomijając złe zlorzenie silnika cisnienie ma jak na biegu i chyba luzie sie go bierze do przodu i wklada palec do otworu od swiecy KOles to sprawdzal chyba czy dobrze zrobil go Kurde Moze wiesz o co mi chodzi ja nie mam zielonego pojecia
po tym co napisałes to bym go więcej do tego mechanika nie zawoził.ziiksd pisze:cisnienie ma jak na biegu i chyba luzie sie go bierze do przodu i wklada palec do otworu od swiecy
pchał auto i sprawdzał ciśnienie na tłokach??
powinien wykręcić świece i na luzie próbować odpalić auto, alternator powinien kręcić i tłoki zaczynają "chodzić". W ogóle słychać że silnik "kręci" czy jest całkiem martwy?
Music is the only thing that keeps me going when nothing else can.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ten mechanik nie jest dobry, skoro podejrzewa że ciśnienie paliwa jest małe to powinien umieć to potwierdzić. Z ta podstawką p-od wtrysk też wątpię, na zimnym powinien jakoś zagadać silnik nawet z dziurawą, pzrecież wcześniej auto paliło prawda? W tej sytuacji trzeba wziąć auto w soje ręce l ub innego mechanika niech sprawdza od poczatku ustawienie rozrządu i zapłonu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości