wycieków w chwile zdjęcia skrzyni nie było, Syfu w skrzyni było cholernie dużo jest w trakcie czyszczenia.Naparstek pisze:Sprawdź uszczelniacz wału korbowego i uszczelniacz wałka sprzęgłowego czy nie jest zaolejony bo mogą już przepuszczać olej. Należy oczyścić wewnątrz obudowę skrzyni biegów z pyłu ze starej okładziny sprzęgła. Przesmaruj wielowypust wałka sprzęgłowego, smar powinien być dołączony do zestawu sprzęgła. Nie dotykaj okładziny tarczy podczas montażu żeby jej nie zatłuścić bo później sprzęgło będzie się ślizgało.
tarczy sprzęgła nie będe dotykać gdyż jest dostarczane już zmontowane kpl sprzęgło do tego dochodzi łożysko. teraz czekam na komplet części bo przy okazji wymiany wyszło kilka innych napraw łożysko koła/drążek kierowniczy/ogumienie wahacza tarcze hamulcowe + klocki dzięki za odpowiedzi niedługo relacje ze składania sprzętu?:D
oddzielne pytanie czy hamowanie biegami wpływa znacznie na żywotność sprzęgła???
i czy po zawirusowaniu 101KM na około 140KM o wiele skróci się żywotność sprzęgła? mowa w tym wypadku o sprzęgle SACHS