SMAROWANIE
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie samą blaszkę ale ten element elektroniczny z 3 nóżkami co do niej jest przykrecony czyli stabilizator napięcia 10v
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: wt paź 14, 2008 18:34
- Lokalizacja: Okolice Aleksandrowa Łódzkiego
Panowie, to co mi pikało to nie kontrolka od smarowania ( wielkie sorry za przeoczenie) Ta kontrolka jest ponoć od temperatury cieczy. Pika mi ona czasami ponoć dlatego, że nie ma czujnika w zbiorniczku wrównawczym a w tamtym modelu auta, z którego pochodzą moje zegary takowy czujnik był, więc pewnie to tego wina. A co do pikania - fakt, jest to trochę uciążliwe ale h... Niech sobie pika, przynajmniej wiem, że moje auto żyje

A co zrobić abu nie pikało..?? Możliwe, że są gdzieś jakieś wolne nie podłączone przewody od tego czujnika odchodzące od którejś wiązki...??
Pozdro!!!


A co zrobić abu nie pikało..?? Możliwe, że są gdzieś jakieś wolne nie podłączone przewody od tego czujnika odchodzące od którejś wiązki...??
Pozdro!!!

Tomaso007, wątpię, każdy licznik albo prawie każdy jest przygotowany pod czujnik poziomu płynu chłodniczego. On daje sygnał zdaje się poprzez załączenie. Jeśli go nie ma to licznik myśli ze stan jest prawidłowy. Na podłużnicy leży wtyczka z kablem do czujnika, możesz sprawdzić poprzez połączenie na starym liczniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości