żeby komus nei przyszło do głowy kupować tą skrzynie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
żeby komus nei przyszło do głowy kupować tą skrzynie
Wiem że jest osobnmy link do aukcji a allegro , ale tam nikt nie wchodzi i sobie tam nie pogadam, wiec wale tu....
Mam gorocą prośbe i nadizeje ze moderator zrobi wyjątek i nie wywali tego do kosza....
Sprawa zasługuje na osobny temat bo to iście "unikalna skrzynia"
Kolo pisze ze jedynka jest zajebiscie krótka , a dwojka do 140, trojka do 190.....twierdzi ze to idealne do tuningu....
smiem twierdzić że taka skrzynia sie nie nadaje do niczego...ŚMIAĆ MI SIE CHCE, i to ma być jakiscarmann???
[ Dodano: Nie Kwi 09, 2006 18:08 ]
aha no i link by sie przydał jeszcze
http://allegro.pl/item97328624_skrzynia ... rmann.html
Mam gorocą prośbe i nadizeje ze moderator zrobi wyjątek i nie wywali tego do kosza....
Sprawa zasługuje na osobny temat bo to iście "unikalna skrzynia"
Kolo pisze ze jedynka jest zajebiscie krótka , a dwojka do 140, trojka do 190.....twierdzi ze to idealne do tuningu....
smiem twierdzić że taka skrzynia sie nie nadaje do niczego...ŚMIAĆ MI SIE CHCE, i to ma być jakiscarmann???
[ Dodano: Nie Kwi 09, 2006 18:08 ]
aha no i link by sie przydał jeszcze
http://allegro.pl/item97328624_skrzynia ... rmann.html
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam... panowie nie niszczcie tego Pana tak strasznie... z ta skrzynia faktycznie ma racje... ja na serii jade 110 na 2 biegu... oczywiscie na odcieciu... jesli skrzynia ma zmieniony dyfer to smiem sadzic ze tyle pojdzie na poszczegolnych biegach... tylko po co? Skrzynia rzeczywiscie dobra np do wyscigow na 1/4 mili bo nie trzeba tracic czasu na zmiane biegow... a co do 4 i 5 to pewnie sa krotsze i skrzynia bedzie sie konczyc gdzies przy 250...
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
do ćwierć to też nie za bardzo bo krótka jedynka to jest ile dla niego w porównaniu ze 140stoma na 2jce? seryjnie jest w 16V do 50kilku .....Taka skrzynia jak on mówi to do mocy gdzieś rzędzu kilkuset koni by mogłą być, gdzie jedynką tylko popychają auto, i dwójka długa, żeby nie zerwał trakcji, ale nie do golfa,
poza tym to miał być sportowy CARMANN,
Ale w sumie moze byc tak jak mówicie, po prostu gośc nie umie nazwac dobrze tego co sie tam dzieje i to nie jest 140 na 2ce,tylko np 120 czyli seria, jedynka jest seryjna tez czyli te 5o kilka, a zmienione ma tylko przełożenie głowne, wtedy to mozę być jakiś wyścigowy CARMANN...ale opis wskazywałby na jakąś kupęę
poza tym to miał być sportowy CARMANN,
Ale w sumie moze byc tak jak mówicie, po prostu gośc nie umie nazwac dobrze tego co sie tam dzieje i to nie jest 140 na 2ce,tylko np 120 czyli seria, jedynka jest seryjna tez czyli te 5o kilka, a zmienione ma tylko przełożenie głowne, wtedy to mozę być jakiś wyścigowy CARMANN...ale opis wskazywałby na jakąś kupęę
jak dla mnie do d..py bo 1dynka powienna byc w miare dluga bo po przelozeniu na niej jest najwieksza mozliwosc zerwania przyczepnosci pozniej po kolei
straty na zmianie biegow.... chcialbym zobaczyc golfa z 2jka przy 140 i 3jka przy 190 robionym przez auta z o polowe mniejsza moca
ta skrzynia top bardziej supec econo choc tez do d... bo jak 1dynka do 20 to tak jakbyscie ruszali z jedynki wbijajac 4 i pozniej 5tke
procesje mocherowych beretow was wyprzedza
straty na zmianie biegow.... chcialbym zobaczyc golfa z 2jka przy 140 i 3jka przy 190 robionym przez auta z o polowe mniejsza moca
ta skrzynia top bardziej supec econo choc tez do d... bo jak 1dynka do 20 to tak jakbyscie ruszali z jedynki wbijajac 4 i pozniej 5tke
procesje mocherowych beretow was wyprzedza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 398 gości