Nie spotkałem się z paskiem SKFu ale lepiej załóż GATESa... Ja sam u siebie jakiś czas temu zakładałem pasek GATES i rolkę SKF...kaktus1 pisze:A pasek SKF tez polecacie czy lepszy gates?
[MK3 AAM] co wchodzi w sklad kompletnego rozrzadu?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Załóż Gates. Ja u siebie jak zmieniałem to dałem pasek Gates i rolkę Ina. Pompa jak ci nie skrzeczy, nie leje to zostawkaktus1 pisze:A pasek SKF tez polecacie czy lepszy gates?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Pompy nie ruszaj. Nie jest ona napędzana paskiem rozrządu, to nie ma potrzeby okresowego wymieniania.
W peugeocie mam pompę napędzana paskiem rozrządu, to ją wymieniam razem z paskiem i napinaczem ( sam napinacz dużo więcej kosztuje, niż cały naprawdę porządny rozrząd do golfa ), no chyba że pompa ma przebiegu z 20tys. a musiałem czapkę zdjąć, to wtedy tylko pasek i napinacz nowy.
W tym silniku nie masz innych rolek ( prowadzących itp. ), niż rolka napinacza.
Ja mam u siebie pasek ContiTech-a i rolkę INA ( jedna z tańszych-dobrych ), jedna i druga firma ogólnie polecana.
Możesz połaszczyć się jeszcze na pasek wieloklinowy ( do alternatora ), bo przy robieniu rozrządu będziesz musiał go ruszyć. Zobacz czy ma "rowki" całe i czy nie jest pasek sparciały ( popękany ). Jak te rzeczy są w porządku to zostaw go w spokoju.
[ Dodano: 04 Maj 2010 08:51 ]
Dodam że u mnie w ASO jak poprosisz o oryginał to dostaniesz pasek Gates, bo się nie opłaca
W peugeocie mam pompę napędzana paskiem rozrządu, to ją wymieniam razem z paskiem i napinaczem ( sam napinacz dużo więcej kosztuje, niż cały naprawdę porządny rozrząd do golfa ), no chyba że pompa ma przebiegu z 20tys. a musiałem czapkę zdjąć, to wtedy tylko pasek i napinacz nowy.
W tym silniku nie masz innych rolek ( prowadzących itp. ), niż rolka napinacza.
Ja mam u siebie pasek ContiTech-a i rolkę INA ( jedna z tańszych-dobrych ), jedna i druga firma ogólnie polecana.
Możesz połaszczyć się jeszcze na pasek wieloklinowy ( do alternatora ), bo przy robieniu rozrządu będziesz musiał go ruszyć. Zobacz czy ma "rowki" całe i czy nie jest pasek sparciały ( popękany ). Jak te rzeczy są w porządku to zostaw go w spokoju.
[ Dodano: 04 Maj 2010 08:51 ]
Dodam że u mnie w ASO jak poprosisz o oryginał to dostaniesz pasek Gates, bo się nie opłaca
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 277 gości