G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem
witam,
po walkach zalozylem zamiast G60 nowy kompresor eatona m45
i auto jezdzi suuuper.. ale.. wyjec sie zrobil straszny.. łiiiiiiii.. łiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..
no do przesady.. dzwiek wiertarki przemyslowej
czy ktos probowal walczyc z tym specyficznym brzemieniem?
porownujac halas np. z mini cooperem s w ktorym te eatony chodza jest 10 razy glosniejszy..
skad to sie moze brac? czy ktos ma na to jakis pomysl?
pozdro
kuba
po walkach zalozylem zamiast G60 nowy kompresor eatona m45
i auto jezdzi suuuper.. ale.. wyjec sie zrobil straszny.. łiiiiiiii.. łiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..
no do przesady.. dzwiek wiertarki przemyslowej
czy ktos probowal walczyc z tym specyficznym brzemieniem?
porownujac halas np. z mini cooperem s w ktorym te eatony chodza jest 10 razy glosniejszy..
skad to sie moze brac? czy ktos ma na to jakis pomysl?
pozdro
kuba
corrado G60.. e.. sorrki.. Eaton :)
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
eatony wyja jak sa skrecone na sztywno do wspornikow ktore je skrecaja, lub/i gdy cisnienie na wyjsciu przekracza 1.5 bara
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
dziekuje slicznie z odp...evolution pisze:eatony wyja jak sa skrecone na sztywno do wspornikow ktore je skrecaja, lub/i gdy cisnienie na wyjsciu przekracza 1.5 bara
wg. wskazan licznika cisnienie ma 1,3-1,4 bara..
zamontowany kompresor jest na sztywno.. srubami do lap mocujacych..
myslisz, ze jesli zaloze go przez jakies poduszki elastyczne to bedzie cichszy?
i zastanawiam sie na ile to zlacze ma byc elastyczne, skoro idzie po rolce pasek.. jaki odchyl samego kopresora bedzie tolerowany aby paska nie zrywalo..
czy jakies poduszki zamocowania chlodnicy beda odpowiednie?
corrado G60.. e.. sorrki.. Eaton :)
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wez odkrec od niego najpierw flansze co masz dorabiana bo pewnie masz, i zobacz czy sie nie wyciszy juz, a pozniej poluzuj sruby mocujace do wspornikow, tak okreslisz co go wykreca:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
flansze.. hmm.. chodzi Ci o kolko po ktorym chodzi pasek?evolution pisze:wez odkrec od niego najpierw flansze co masz dorabiana bo pewnie masz, i zobacz czy sie nie wyciszy juz, a pozniej poluzuj sruby mocujace do wspornikow, tak okreslisz co go wykreca:)
jesli tak to i na oryginalnym, i na tym co mam teraz dzwiek byl taki sam.. wiiiiiiiiiiiiii
sprobuje go poluzowac, na mocowaniu lap, zostawie tylko rury na sztywno z dolotem - jak to nie pomoze to zluzuje wszystkie sruby..
szczerze to nie mam pojecia co ma dzwiek wiertarki do zamocowania, ale zrobie tak jak mowiles dla samej proby
thx jeszcze raz
corrado G60.. e.. sorrki.. Eaton :)
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
jaktob77, flandsza to to co przykrecasz do kompresora o do czego przyspawanas jest rura ktora prowadzisz do ic
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
u.. no to mam na bank na sztywno..evolution pisze:jaktob77, flandsza to to co przykrecasz do kompresora o do czego przyspawanas jest rura ktora prowadzisz do ic
i rury tez mam metalowe bez zadnych przelotow elastycznych..
wiec moze zaczne od laczki tuz za kolnierzem i rure do IC puszcze przez jakies zlacze elastyczne?
bo sama flansza jest wkrecona na kilka srub na sztywno i raczej z mocowaniem samej flanszy nic sie nie wymysli
corrado G60.. e.. sorrki.. Eaton :)
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
raczej chodzi o to by ta flansza byla idealnie prosta, czyli po spawaniu do frezera wyrownac, 0.1 mm krzywizny na 10 cm wywola odksztalcenie obudowy w sposob taki ze zrobi sie juz glosny
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
dla tych co chca posluchac wyjca prosze linktoffic pisze:Potwierdzam, nawet złe dokręcenie śrub mocujących powoduje taki dźwiękraczej chodzi o to by ta flansza byla idealnie prosta, czyli po spawaniu do frezera wyrownac, 0.1 mm krzywizny na 10 cm wywola odksztalcenie obudowy w sposob taki ze zrobi sie juz glosny
filmik (prosze poczekac chwilke - filmik sie zaladuje bo ma 5,5mb
prosze zwrocic uwage, iz sa odkrecone 3 sruby z flanszy od gory (4ta pod alternatorem-brak dostepu) i calosc rury z ic chodzi luzno.. po uchyleniu flanszy wyraznie slychac halas ze srodka..
wczoraj znow mialem okazje pojezdzic mini cooperem s i tam w ogole nie sluchac tego samego kompresora
tez wczoraj podgladalem eatona w kompresorze w c-klassie - ma elastyczne rury od samego poczatku ale tez jest calkiem cichy
u mnie wrazenie jest takie jakby cos w srodku o siebie tarlo..
po rozerbaniu kompresora nie zauwazylem jakis szczegolnych otarc wewnetrz
(akcja rozebrania nastapila po zmienielu lacznika w przedniej czesci)
i bylo to po kilku tys km wycia od nowosci
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 07:37 przez jaktob77, łącznie zmieniany 1 raz.
corrado G60.. e.. sorrki.. Eaton :)
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
G60 - Eaton M45 III generacji - problem z halasem
jaktob77,
Witam ktos tu jeszcze zaglada?
Szukam pomocy czy masz moze jakies zdiecia z procesu zamontowania eatona w korku miedzy innymi jak łapy przerobiles co uciac co dorobic . wiesz co zrobiles zeby go tam wsadzic. z góry dziekuje Pozdraiam
Witam ktos tu jeszcze zaglada?
Szukam pomocy czy masz moze jakies zdiecia z procesu zamontowania eatona w korku miedzy innymi jak łapy przerobiles co uciac co dorobic . wiesz co zrobiles zeby go tam wsadzic. z góry dziekuje Pozdraiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości