[MK 3] Zawieszenie kit / gwint - jakie wybrać??
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Lolo22
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
- Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
- Kontakt:
[MK 3] Zawieszenie kit / gwint - jakie wybrać??
Mam problem moje zawieszenie w moim MK3 jest do wymiany. zastanawiam się czy założyć kompletne nowe zwykłe czy nowe obniżające, lecz nie gwint brak funduszy. chetnie wysłucham waszych opinii za i przeciw
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 09:09 przez Lolo22, łącznie zmieniany 2 razy.
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Lolo22,
kolego jesli lubisz jezdzic na glebie ,czyli nisko twardo i nie jeden krawężnik bedzie wyzwaniem bo ja nie wyobrażam sobie jazdy bez tych wrażeń to mozesz zainwestomac w sport zestaw,a jesli wolisz twoje cztery litery wozic mienko , bezstresowo i nie myslec jak wiedziesz na ten krawężnik to serie ci polecamLolo22 pisze:chetnie wysłucham waszych opinii za i przeciw
Byłem w takiej samej sytuacji i kupiłem kit -40 i jak na razie jestem zadowolony. W moim przypadku komfort trochę się zmienił bo niektóre drogi są w stanie tragicznym ale generalnie jest na plus.
Mój YACHTING - viewtopic.php?t=323340
- Lolo22
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
- Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
- Kontakt:
przy delikatnym obniżeniu typu -40/-35 auto zyskuje na prowadzeniu i na wyglądzie, a komfort jazdy się nie zmienia... co więcej mówić
Gdzie moge dostac taki zestaw bo zazwyczaj to są -40/-40 albo -60/-40 no i czy konieczna jest wtedy rozpurka??
Gdzie moge dostac taki zestaw bo zazwyczaj to są -40/-40 albo -60/-40 no i czy konieczna jest wtedy rozpurka??
Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
podpinam sie pod temat. Chciałbym troche opuścić golfa aby zyskał na wyglądzie no i na lepszym prowadzeniu się, ale za to nie chce żeby był beton. Zastanawiam sie nad kupnem gwintu uzywanego z pol roku.
ale czytalem ze kilka osob mówiło ze gwint jest duzo twardszy niż kit. Prosiłbym żeby ktoś podpowiedział co zna sie na tym bo oponii jest bardzo duzo i bardzo mieszane są jeden gada ze twradszy drugi ze taki sam jak kit.
ale czytalem ze kilka osob mówiło ze gwint jest duzo twardszy niż kit. Prosiłbym żeby ktoś podpowiedział co zna sie na tym bo oponii jest bardzo duzo i bardzo mieszane są jeden gada ze twradszy drugi ze taki sam jak kit.
- Lolo22
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
- Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
- Kontakt:
kolego z tego co wiem gwint jest bardzo twardy ale ma te zalete że np na okres zimowy mozesz auto podnieść troche do góry a ja chce zwykły kit bo na gwint nie ma floty a poztym nasze drogi sa fatalne ale zawsze lepsze prowadzenie jest na 1 miejscu wyglad idzie zaraz za tym no i tu mam problem bo chce lepsze prowadzenie ale i odrobine komfortu
Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
niesamowicie mieszacie panowie... nie ma znaczenia czy zawieszenie jest gwintowane czy nie, przecież to nie ma wpływu na jego twardość, wszystko rozchodzi się o sztywność sprężyny i wartości tłumienia amortyzatora...
generalnie mówiąc każdy model jest inny i każdy producent jest inny, są bardzo twarde kity i bardzo miękki, tak samo gwinty... nie da się powiedzieć "kup kit będzie bardziej miękko niż na gwincie" jedyne co można zrobić to powiedzieć że "kit model XX producenta YY jest bardziej/mniej komfortowy od zawieszenia gwintowanego GG producenta KK"
poza tym dochodzi tutaj taki czynnik jak subiektywność opinii - coś co dla jednego jest komfortowym zawieszeniem dla innego jest już mega sztywną "taczką"
Jedno co mogę poradzić to wybrać się na jakiś spot lub zlot (bardzo wiele prężnie działających grup ma takie, np. małopolska gr. vwgolf.pl ma co 2 niedzielę i w każdy czwartek), odszukać takie auto jakie nam się podoba, pogadać z właścicielem "jakie ma zawieszenie" i poprosić go o przejażdżkę żeby na własnej się przekonać czy to konkretne zawieszenie odpowiada nam pod względem komfortu jazdy
generalnie mówiąc każdy model jest inny i każdy producent jest inny, są bardzo twarde kity i bardzo miękki, tak samo gwinty... nie da się powiedzieć "kup kit będzie bardziej miękko niż na gwincie" jedyne co można zrobić to powiedzieć że "kit model XX producenta YY jest bardziej/mniej komfortowy od zawieszenia gwintowanego GG producenta KK"
poza tym dochodzi tutaj taki czynnik jak subiektywność opinii - coś co dla jednego jest komfortowym zawieszeniem dla innego jest już mega sztywną "taczką"
Jedno co mogę poradzić to wybrać się na jakiś spot lub zlot (bardzo wiele prężnie działających grup ma takie, np. małopolska gr. vwgolf.pl ma co 2 niedzielę i w każdy czwartek), odszukać takie auto jakie nam się podoba, pogadać z właścicielem "jakie ma zawieszenie" i poprosić go o przejażdżkę żeby na własnej się przekonać czy to konkretne zawieszenie odpowiada nam pod względem komfortu jazdy
rozpórka nie jest konieczna, natomiast dużo lepiej prowadzi się auto, które ją posiada. A co do obniżenia -40/-35 to trzeba szukać kto co robi i np. dopasować od jednego producenta zestaw na przód a od drugiego zestaw na tyłLolo22 pisze:Gdzie moge dostac taki zestaw bo zazwyczaj to są -40/-40 albo -60/-40 no i czy konieczna jest wtedy rozpurka??
- Lolo22
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
- Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
- Kontakt:
no dzieki kolego za konkretne wyjasnienie to jesli mozesz to pomurz choc wybrac czy lepsze bendzie to 1 czy to 2 ??
http://moto.allegro.pl/item1012961065_z ... _40mm.html
http://moto.allegro.pl/item1006682745_v ... 40_mm.html
http://moto.allegro.pl/item1012961065_z ... _40mm.html
http://moto.allegro.pl/item1006682745_v ... 40_mm.html
Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
nie jeździłem na ani jednym ani drugim, na pewno na MTS będzie wyglądał lepiej bo golf mk3 ma taką konstrukcję, że prześwit między kołem a nadkolem z przodu jest większy - na seryjnych amorach tego nie widać, ale przy obniżeniu już bardzo - i dlatego bardziej obniża się przód niż tył. Do tego MTS ma dobrą opinię na tym forum jako w miarę wygodne zawieszenie
- Lolo22
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
- Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
- Kontakt:
wielkie dzięki chyba zdecyduje sie na MTS do tego jakaś rozpórka i będzie git
[ Dodano: 03 Maj 2010 20:08 ]
jescze jedno pytanko czy do tego zestwu MTS potrzeba jest dokupic odboje ?? bo znalazłem komplet na gwincie z odbojami za 800 zł firmyy TA TECHNIX
http://moto.allegro.pl/item964855841_vw ... l_gti.html
[ Dodano: 03 Maj 2010 20:08 ]
jescze jedno pytanko czy do tego zestwu MTS potrzeba jest dokupic odboje ?? bo znalazłem komplet na gwincie z odbojami za 800 zł firmyy TA TECHNIX
http://moto.allegro.pl/item964855841_vw ... l_gti.html
Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319
tak do kazdego kitu trzeba dokupic oslony odbojeLolo22 pisze:jescze jedno pytanko czy do tego zestwu MTS potrzeba jest dokupic odboje ??
w gwintach sa w komplecie
PS popraw tytul 3 pkt regulaminu
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości