Dół z RP 90km góra z PB 112km?? Po pierwszych modach 120ps:)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
siema panowie poskładałem już prawie wszystko ale mam wielki problem, tak jak pisałem już wczesniej poskładałem PB z cześci ale na bloku z RP, bo ktos tam napisał że moge tak zrobić lecz niestety jest jedno duże "ale" co zrobic z czujnikiem stukowym?? Pytałem kumpla który ma g60 gdzie u niego jest zamontowany czujnik stukowy i mówi że u nie go jest specjalne wgłębienie w bloku i tam sie go montuje, niestety w bloku RP tego nie ma i co teraz zrobic?? moze ktos pomoże??
może iśc tym tropem jak zakładają digi do KR PL i 9a bo pewnie tam przy oryginalnym setupie też nie ma stukowca tak jak w RP??........
może iśc tym tropem jak zakładają digi do KR PL i 9a bo pewnie tam przy oryginalnym setupie też nie ma stukowca tak jak w RP??........
[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
ja równiez skończyłem swój silnik.dół 2E góra RV na digi. ogólnie po pierwszych jazdach byłem bardzo zaskoczony jak to autko jedzie.a jedzie tak jak lubię czyli praktycznie od samego dołu,góra od 4500 troszke słabsza ale nieznacznie.dodam ze komp pozostał narazie seryjny z RV a sonda odpięta więc i to może mieć nieznaczny wpływ na moc i jej rozklad.w dolocie filtr stożkowy simoty,wydech praktycznie przelot o śr 52mm.sama kondycja gratów też do najlepszych nie nalezy.głowica jest po ponad 320 tys a blok po ponad 200tys, i przy skladaniu nic nie było ruszane.
po kilkuset km dołozyłem LPG I generacje i jestem mega zaskoczony bo autko praktycznie nic na tym nie straciło.nie zauważyłem żadnego pogorszenia osiągów ale czy faktycznie tak jest to dopiero sprawdze na hamowni.
ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego silnika.
po kilkuset km dołozyłem LPG I generacje i jestem mega zaskoczony bo autko praktycznie nic na tym nie straciło.nie zauważyłem żadnego pogorszenia osiągów ale czy faktycznie tak jest to dopiero sprawdze na hamowni.
ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego silnika.
w PF i 2E nie ma zadnego wgłębienia.w bloku jest nagwintowany otwór tylko.patrząc z przodu auta to między 1 a 2 świecą.TiTeK pisze:Pytałem kumpla który ma g60 gdzie u niego jest zamontowany czujnik stukowy i mówi że u nie go jest specjalne wgłębienie w bloku i tam sie go montuje, niestety w bloku RP tego nie ma
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
w g60 jest tak samo jak w pf i w 2e i nie jest to na pewno wgłębienie tylko tak jak kolega pisze taka wypustka z nagwintowanym otworem.dawid018 pisze:TiTeK napisał/a:
Pytałem kumpla który ma g60 gdzie u niego jest zamontowany czujnik stukowy i mówi że u nie go jest specjalne wgłębienie w bloku i tam sie go montuje, niestety w bloku RP tego nie ma
w PF i 2E nie ma zadnego wgłębienia.w bloku jest nagwintowany otwór tylko.patrząc z przodu auta to między 1 a 2 świecą.
Coś mi się nie chce wierzyć, że RP nie ma tego na bloku.
no wiesz pierwszy raz mam do czynienia z digi a co za tym idzie nie miałem wczesniej stkowca, prosił bym bardzo o fotke w którym miejscu jest zamontowany stukowiec i jak
to jest ten wypust zaraz obok mocowania alternatora z otworkiem??
niech ktoś zaznaczy na tej focie i wrzuci spowrotem
to jest ten wypust zaraz obok mocowania alternatora z otworkiem??
niech ktoś zaznaczy na tej focie i wrzuci spowrotem
[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]
no i super śliczne dzieki za pomoc
mam jeszcze jeden mały problem czy do silnika PB musi być zamontowany rozdzielacz zapłonu taki jaki fabryka wkładała do pf/pb czy moze byc ciut inny?? bo mam ten z RP tylko on ma z boku ta gruche do sterowania podciśnieniem a drugi który mam tej gruchy nie ma i wygląda identycznie jak ten z PF/PB tylko numer sie nie zgadza bo nabite na nim jest 030 905 205 AC nie wiem z jakiego auta pochodzi??
mam jeszcze jeden mały problem czy do silnika PB musi być zamontowany rozdzielacz zapłonu taki jaki fabryka wkładała do pf/pb czy moze byc ciut inny?? bo mam ten z RP tylko on ma z boku ta gruche do sterowania podciśnieniem a drugi który mam tej gruchy nie ma i wygląda identycznie jak ten z PF/PB tylko numer sie nie zgadza bo nabite na nim jest 030 905 205 AC nie wiem z jakiego auta pochodzi??
[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]
może być ten od RP, widzę że blok ładnie już zrobiłeś ja jednak włożył bym tłoki pf/pb i będziesz miał pełną wersję tego silnika o jego pełnej mocy a tak to ze 100 koni, lepiej przy jednej robocie zrobić
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
RasPL, przeczytaj temat od poczatku tłoki są z PB i głowa z PB splanowana wiecej,
Czyli moge upchac ten z RP?? troche mnie zastanawia czemu w RP wyprzedzenie zapłonu było sterowane podcisnieniem a w PB juz nie jest to potrzebne?? czycby ECU sobie samo tym steruje??
Czyli moge upchac ten z RP?? troche mnie zastanawia czemu w RP wyprzedzenie zapłonu było sterowane podcisnieniem a w PB juz nie jest to potrzebne?? czycby ECU sobie samo tym steruje??
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 16:34 przez TiTeK, łącznie zmieniany 1 raz.
dokładnie tak jak piszesz sorry nie czytałem tematu w całości
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
nieszkodzi każdemu sie moze zdażyć ale wielkie dzieki za info co do tego rozdzielacza najchetniej zdemontował bym ta gruche z tego rozdzielacza bo ani to ładne ani funkcjonalne w moim wypadku
[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]
jak zdejmiesz gruszkę to czujnik halla będzie luźno sobie chodził a tak być nie może i musiał byś go zablokować w tej samej pozycji w tjakiej jest z gruszką no i otwór zaślepić żeby do środka nic nie leciało, ten drugi aparat co masz powinien też pasować
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości