Swap 1,3 na 1,8 Rp

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Skiniol88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob kwie 17, 2010 14:48
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Swap 1,3 na 1,8 Rp

Post autor: Skiniol88 » ndz kwie 25, 2010 19:32

Mam pytanie czy silnik 1,8 RP jest dobrym silnikiem i czy jest w miare podatny na dalszy rozwój mocy i momentu obrotowego, pytam poniewaz mam okazje kupic silnik 1,8 PB lub PF i nie wiem który jest z tych trzech najlepszy



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » sob maja 01, 2010 08:36

wiec ja moge polecic silnik RP - PF bo mam teraz taki miałem prawie 5 lat silnik RP i nie moge złego nic powiedziec na niego spisywał sie super teraz zamontowałem go u szwagra i pieknie ciągnie nadal a co do PF to super jezdzi ale jak słyszałem to mniej awaryjne sa RP-ki wszystko zalerzy od uzytkowania


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » sob maja 01, 2010 21:26

RP to ogolnie dobry silnik. raczej nie sprawia problemu a jak juz to jest to jakis pikus :) nierozwojowy. jak Ci starczy 90KM to bierz go ;) PF/PB to juz inna bajka, na digifancie fajnie to juz jezdzi.
Ostatnio zmieniony sob maja 01, 2010 21:30 przez krzysio1985, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości