Piszczenie we wspomaganiu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr kwie 05, 2006 11:40

tak jak pisali powyzej... pasek ci piszczy.. staraj sie nie dociagac kiery az tak bardzo na maxa a pasek dociagnij..
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr kwie 05, 2006 11:50

W wiekszosci samochodow (ktore znam) wspomaganie jest wylaczane w skrajnych polozeniach kierownicy (otwiera sie zawor omijania przekladni) - wlasnie w celu niedopuszczenia do uszkodzenia pompy i zmniejszenia sil dzialajcych na drazki kierownicze - w Golfach tak nie ma???



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr kwie 05, 2006 15:18

musi tak byc bo by rozerwalo pompe lub maglownice.. tak mialem ostatnio w DAFie ;) rozerwalo 2 pompy bo idiota mechanik wstawil je bez zaworu bezpieczentswa!!!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » ndz kwie 09, 2006 13:35

Mam podobny problem. Niedawno jeszcze piszczalo przy max. skreconych kolach. Teraz jeczy przy kazdym ruchu kierownica. Pasek naciagalem. Nic to nie dalo. Poziom plynu ok. Plyn koloru zoltego i konsystencji prawie wody.
Mam pytanie: czy czekac na koniec pompy i ja wymiecic, czy cos jesze mozna zrobic?



racer18

Post autor: racer18 » ndz kwie 09, 2006 13:52

U mnie też piszczy za każdym ruchem kierownicy od kilku dni i są przerwy we wspomaganiu w chwili piszczenia. Pasek naciągałem ale nie pomogło. A wczoraj doszedłem dlaczego tak jest. Poprostu jest zużyty pasek i czas na jego wymianę. To by było na tyle. :bigok:



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz kwie 09, 2006 14:29

To ze slychac pewien dzwiek po skreceniu kierownicy na maxa to chyba normalna rzecz, ale piszczeniem tego raczej nie mozna nazwac...



racer18

Post autor: racer18 » ndz kwie 09, 2006 14:37

Jak skręcisz ma maxa to mkoże piszczeć ale może też wydawać z siebie takie.... buczenie. U mnie piszczy pasek bo jest już stary. Sprawdzałem to i mam pewność. Nawet pryskając powiedzmy WD40 napasek. Jeśli przestanie piszczeć to wszystko jasne. :)



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz kwie 09, 2006 14:40

racer18 pisze:buczenie
O wlasnie chyba o to mi chodzi ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości