Zimne powietrze po wymianie nagrzewnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

underworld3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lut 17, 2009 15:39
Lokalizacja: Gdansk

Zimne powietrze po wymianie nagrzewnicy

Post autor: underworld3 » sob maja 01, 2010 00:58

Mam problem z ciepłym powietrzem wymieniałem nową nagrzewnice bo stara ciekła,następnie odpaliłem samochód poczekałem aż się rozgrzeje temperatura pokazywała normalnie tak jak zawsze 70 90 a z nagrzewnicy leciało cały czas zimne powietrze,węże od nagrzewnicy są gorące oby dwa ale tak gorące jak by temperatura wody miała ze 150 stopni.
Płyn gotuje się a temperatura na liczniku w normie.
Przed wymianą wszystko było w porządku tyle że ciekło i byłem zmuszony wymienić na nową.


Underworld3

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob maja 01, 2010 01:11

A jak tam linki przy panelu? Może kolejność pomylona > i klapy nie działają tak jak powinny????



underworld3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lut 17, 2009 15:39
Lokalizacja: Gdansk

Zimne powietrze po wymianie nagrzewnicy

Post autor: underworld3 » sob maja 01, 2010 01:15

Linki właśnie ok nawet ręcznie klapke podnosiłem i zamykałem i zero efektu.


Underworld3

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob maja 01, 2010 01:26

Skoro masz 2 węże gorące > dolot i powrót to raczej powinno zasuwać ciepłe.

[ Dodano: 01 Maj 2010 01:29 ]
Zostaje ci tylko zapowietrzenie > skoro klapy działają to nie ma bata!



underworld3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lut 17, 2009 15:39
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: underworld3 » sob maja 01, 2010 01:30

No właśnie też mnie to zdziwiło że nie leci ciepłe przed wymianą było wszystko ok.
A dmucha normalnie chodzi.


Underworld3

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob maja 01, 2010 01:32

Z tego co widzę po zdjączku z tego silnika to węże małego obiegu to górny punkt układu > musisz jeden lekko odpiąć na gorącym silniku > pewnie powietrzem strzeli.

[ Dodano: 01 Maj 2010 01:33 ]
Odwrotne podpięcie biegunów na dmuchawie odpada > nawet w tej sytuacji by lekko ciepłe powietrze leciało.

[ Dodano: 01 Maj 2010 01:35 ]
Jest jeszcze przypadek kiedy zrywa się klapa przesyłu powietrza > ale jeżeli nawet ręczne ruszysz linkami i słyszalna jest wyraźna zmiana, to musi działać.

[ Dodano: 01 Maj 2010 01:38 ]
Sytuacja przypomina motyw z passatów > tam właśnie tak jest układ rozwiązany > jeden z górnych węży ma otworek > odpowietrzane małej nagrzewnicy polega na zdjęciu obejmy i lekkim zsunięciu węża na gorącym silniku.



underworld3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lut 17, 2009 15:39
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: underworld3 » sob maja 01, 2010 01:39

No tak sprubuję może coś da ale wątpie przecież jak nagrzewnica jest gorąca dmucha chodzi pokrętło na max to powinno lecieć ciepłe powietrze. A może termostat?

[ Dodano: 01 Maj 2010 01:55 ]
płyn się gotuje w zbiorniku wyrównawczym podnosi się odkręce korek to woda opada a czujnik podaje temp. w normie tak jak powinno być


Underworld3

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob maja 01, 2010 02:05

underworld3 pisze: A może termostat?
Odpada.
Bo nie miał byś na blacie 90 stopni > chyba że czujnik zdechł.
To że węże są gorące to nie oznacza że nagrzewnica nie jest zapowietrzona.
Zobacz czy nie ma tam łącznika u góry > jeżeli jest to zdejmij na gorącym silniku > zobacz czy idzie płyn czy jednak powietrze ucieka.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], MSN [Bot] i 436 gości