Nowy kolektor dolotowy a wężyk LDA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Nowy kolektor dolotowy a wężyk LDA
Robie projekt mocniejszy TD i sluchajcie mam kolektor od 1Y ( wolno ssacy diesel ) i musze zrobic wejscie w nim dla wezyka od LDA i powiedzcie mi czy mozna zrobic to w dowolnym miejscu? Nie bedzie to robilo roznicy? Chodzi oto aby wlasciwe cisnienie uderzalo w pokrywe LDA/boost pina. Gdybym zrobil mocowanie dla tego wezyka pod numerem 2 to spelniloby to swoja funkcja tak jak przy otworze z numeru 1 ?
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
arwam nie wiem jak ale tu ciężko wpiąc się pod numer 1, plastikowa cienka warstwa plastiku i otwór w nim nie wiem jak długo wytrzymałoby tą presje w przyszłości może z 1,8 bara na T3, ale dobrze, ze mozna wykonac to gdzie kolwiek to zrobie tam w numerze 2.
Otwor z odmy zaslepiony bedzie na pewno.
Otwor z odmy zaslepiony bedzie na pewno.
Ostatnio zmieniony sob maja 01, 2010 00:06 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 2 razy.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja bym pokombinował i zrobił zaślepke na odmie np . zaspawać i w tej zaślepce zrobił miejsce na węzyk od LDA
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
KrystO orginalny spelnilby swoje zadanie ale ma mniejszą objętość, kolektor ze zwykłego diesla ma dużo większą pojemność zatem trzeba dużo więcej powietrza aby go napelnić jak i zgrzać, tak też im niższa temperatura tym lepszy ciąg. Odczuwalne to byłoby bardziej na większych suszarkach T3, K24, jakieś VNT To tak po krótce. Forumowy arwam rozkminił tą opcję.
Ostatnio zmieniony sob maja 01, 2010 13:58 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 2 razy.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
krystO trzeba zastosować inny kolektor bo tak jak mówisz, turbina się nie zegra pod ssącym, takie kolektory mają stare audi B2, czy passaty B2 ( granice lat 85 ), ma on flansze na skraju i to umieszczoną lekko w dół co by umożliwiło ulokowanie turbiny, ja zastosuję na tym Garrett'a T3, trzeba będzie też przerobić całkowicie odpływ oleju.
Ostatnio zmieniony sob maja 01, 2010 20:15 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości