Jak rozpoznac czy auto ma filtr czastek stalych???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak rozpoznac czy auto ma filtr czastek stalych???
Witam... jak wyzej... przymiezam sie do kupna auta uzywanego ok 3 lata jakis golfik badz audi a4 problem w tym ze duzo zlego slyszalem o tych filtrach i chcial bym kupic autko bez owego urzadzenia... jak rozpoznac czy auto jest wyposazone w ten filtr czy nie??? sprawdze to kladac sie pod autem czy moze jest to zapisane w jakis nr nadwozia czy cus tam...
bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje!!
bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje!!
Re: Jak rozpoznac czy auto ma filtr czastek stalych???
Możesz kupować z filtrem , przeprogramuje sie ecu i mozna go wyciąć i przy okazji zrobić program teraz w MK VI każdy TDI ma filtr cząstek, w 1,9TDI nie było, najczesciej w 2,0TDI- a z uwagi na awaryjnośc 2,0 TDI lepiej unikać tego silnika.marcoo85 pisze:Witam... jak wyzej... przymiezam sie do kupna auta uzywanego ok 3 lata jakis golfik badz audi a4 problem w tym ze duzo zlego slyszalem o tych filtrach i chcial bym kupic autko bez owego urzadzenia... jak rozpoznac czy auto jest wyposazone w ten filtr czy nie??? sprawdze to kladac sie pod autem czy moze jest to zapisane w jakis nr nadwozia czy cus tam...
bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje!!
hmmm... no to nie zle... Rozumiem ze to samo tyczy sie audi??? co znaczy awaryjnosc w przypadku 2.0??? ulega czestrzym awaria ogolnym tak czy konkretnie np turbina pada???
[ Dodano: 27 Kwi 2010 22:09 ]
jesli ktos jeszcze mogl by sie wypowiedziec to bardzo prosze bo nie wiem zbytnio co zrobic i czego szukac kwota tez nie mala wiec wolal bym miec temat rozjasniony... moze ktos juz ma taki zabieg usuniecvia za soba i by sie wypowiedzial... pzdr
[ Dodano: 27 Kwi 2010 22:09 ]
jesli ktos jeszcze mogl by sie wypowiedziec to bardzo prosze bo nie wiem zbytnio co zrobic i czego szukac kwota tez nie mala wiec wolal bym miec temat rozjasniony... moze ktos juz ma taki zabieg usuniecvia za soba i by sie wypowiedzial... pzdr
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
od 2007 roku a nawet połowy 2006 spokojnie można kupować 2.0 TDI,
co do usterek we wcześniejszych 2.0 TDI http://vwszrot.pl/index.php/archives/53
co do usterek we wcześniejszych 2.0 TDI http://vwszrot.pl/index.php/archives/53
kolego, jestem posiadaczem MK4 AXR od 6 miesiecy, mam w nim filterek DPF, oryginalny od VW do montazu nastepczego (jak wiadomo fabrycznie montowanych nie bylo) i autko smiga bez problemowo, a poprzedni wlasciciel tez nic nie narzekal, choc jak wiadomo mogl sku^%#syn :green_fuck: specjalnie ukrywac prawde ;p
powinno byc 101 PS ale przez DPF moze byc troche mniej, chociaz w MK4 jest on wspawywany w dziure po uprzednio wycietym zwyklym katalizatorze, wiec nadal na wydechu pozsotaje tylko 1 grucha hamujaca cyrkulacje spalin.
Jesli ktos chce zglebic wiedze na ten temat to polecam ta stronke (po niemiecku) ;p
http://www.michaelneuhaus.de/golf5/golf ... lter.shtml
Co do filrta czastek stalych DPF to jestem szczesliwy ze go mam, czesto jezdze do berlina gofrem, i zielona plakieta umwelt zapewnia mi spokoj ducha.
Gdyby nie DPF to by byla zolta i du*a do miasta nie wjedziesz :green_fuck:
chyba ze za kazdym razem chcesz ryzykowac 40-50€ mandatu
powinno byc 101 PS ale przez DPF moze byc troche mniej, chociaz w MK4 jest on wspawywany w dziure po uprzednio wycietym zwyklym katalizatorze, wiec nadal na wydechu pozsotaje tylko 1 grucha hamujaca cyrkulacje spalin.
Jesli ktos chce zglebic wiedze na ten temat to polecam ta stronke (po niemiecku) ;p
http://www.michaelneuhaus.de/golf5/golf ... lter.shtml
Co do filrta czastek stalych DPF to jestem szczesliwy ze go mam, czesto jezdze do berlina gofrem, i zielona plakieta umwelt zapewnia mi spokoj ducha.
Gdyby nie DPF to by byla zolta i du*a do miasta nie wjedziesz :green_fuck:
chyba ze za kazdym razem chcesz ryzykowac 40-50€ mandatu
VW - poprostu DAS AUTO
Pękające głowice i uszkodzone koła dwumasowe jak czytałem w jednym z ostatnich nr Auto Świata w silnikach 2.2 DTI montowanych w Oplach to rzecz normalna. Sprawdziłem w google i faktycznie sporo tego w tym temacie ale problem polega na tym, że jak to dotyczy np Opla to większość nie jest zaskoczona Opel.. no tak, ma prawo ale jak pojawiła się wadliwa seria u VW to oczywiście wielkie Halo! jak to możliwe!! Koleś który napisał o swoim Passacie rozśmieszył mnie tekstem, że kupił nowe auto ehhh Każdy handlarz wie, że najlepiej sprzedaje się VW i dlatego przy zakupie używanego VW trzeba być bardzo czujnym..większość tych aut jest "po przejściach"
--
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Dokładnie. Takie auta jak VW czy też Audi mają tak na prawdę bardzo duże "wzięcie" i dlatego są często przyprowadzane z zagranicy jako złomy, a w Polsce jak robione z niego super auto. Dlatego jak słyszę, że ktoś przyprowadził diesla z 98r i ma najechane 160tys. to trochę chce mi się śmiać, bo Helmuty VW jeżdzą przeważnie dużo, a w Polsce licznik jest skręcany o połowę, no chyba że naprawdę auto jest pewne, od znajomego, z książką to co innego. Mój ojciec kupił niedawno polówkę z przebiegiem 156tys chyba, auto 2004r z książką i taki przebieg jest juz myślę reqalny, po prostu ktoś normalnie jeżdził, a jak widzę golfy TDI z 160 na blacie, ale auto 12letnie no to coś nie halovw360 pisze:ehhh Każdy handlarz wie, że najlepiej sprzedaje się VW i dlatego przy zakupie używanego VW trzeba być bardzo czujnym..większość tych aut jest "po przejściach"
A DPF pewnie też nie ma się co go bać, tylko nie zamulac non stop po mieście 3km, tylko normalnie jeżdzić, czyli trasa, trochę miasta i też to na pewno długo wytrzyma
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 23:57 przez kwadrat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:08
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Auto: Golf VII Kombi
Kolego KWADRAT to ja Tobie proponuje udać się po auto samemu do Niemiec i zabrać ze sobą laptopa i przed kupnem auta sprawdzić realny przebieg a nie kupować okazyjnie auta od handlarzy gdzie są przebiegi cofane. Nie każde auto ma kręcony przebieg bo Niemcy się tym nie trudnią tylko my Polacy i jeśli ktoś ma wysoką cenę za auto to tylko z tego powodu że auto jest bezwypadkowe albo z małym nie kręconym przebiegiem, ale każdy patrzy kupić tanio dobre auto, ale nie oszukujmy się jak ktoś ma dobre auto to go tanio nie sprzeda. Pozdrawiam.
Panowie, temat byl jak rozpoznac auto z DPF'em i czy nie rodzi to dodatkowych problemow;p a my tu o d*pie maryny
sprawa jest dosc prosta:
1)DPF'a nie ma sie co obawiac, od czasu do czasu trzeba pojechac w trase i porzadnie nagrzac filtr co by sie przepalil, a nie caly rok tylko pitu pitu po miescie 50 km/h,
2) wystrzegac nalezy sie silnikow 2.0 TDI z pierwszych 2 lat produkcji i tyle :green_fuck:
w dieslach troche starszych czyli 1.9 pompowtryski jak jest DPF to autko wogole nie kopci, nie ma roznicy miedzy benzyniakiem a naszym dieslem, nawet jak sie zdrowo przegazuje. Do silnikow z pompa rotacyjna o ile dobrze mi wiadomo nie da sie zamntowac DPF'a wiec napewno tam nie ma co snuc podejrzen. w nowszych dieslach commonrail jest juz trudniej stwierdzic bo one czy maja DPF czy nie, i tak malo kopca;p najlepiej by bylo gdyby nasze dowody rejestracyjne zyskaly nowa rubryczke tak jak u niemcow, gdzie jest podana norma czystosci spalin jaka auto spelnia i wtedy od razu wiadomo czy jest DPF czy nie i mamy to urzedowo w dokumentach pojazdu... ale Polska administracja jeszcze niestety na to nie wpadla :green_fuck:
sprawa jest dosc prosta:
1)DPF'a nie ma sie co obawiac, od czasu do czasu trzeba pojechac w trase i porzadnie nagrzac filtr co by sie przepalil, a nie caly rok tylko pitu pitu po miescie 50 km/h,
2) wystrzegac nalezy sie silnikow 2.0 TDI z pierwszych 2 lat produkcji i tyle :green_fuck:
w dieslach troche starszych czyli 1.9 pompowtryski jak jest DPF to autko wogole nie kopci, nie ma roznicy miedzy benzyniakiem a naszym dieslem, nawet jak sie zdrowo przegazuje. Do silnikow z pompa rotacyjna o ile dobrze mi wiadomo nie da sie zamntowac DPF'a wiec napewno tam nie ma co snuc podejrzen. w nowszych dieslach commonrail jest juz trudniej stwierdzic bo one czy maja DPF czy nie, i tak malo kopca;p najlepiej by bylo gdyby nasze dowody rejestracyjne zyskaly nowa rubryczke tak jak u niemcow, gdzie jest podana norma czystosci spalin jaka auto spelnia i wtedy od razu wiadomo czy jest DPF czy nie i mamy to urzedowo w dokumentach pojazdu... ale Polska administracja jeszcze niestety na to nie wpadla :green_fuck:
Ostatnio zmieniony ndz maja 02, 2010 13:13 przez zygit, łącznie zmieniany 2 razy.
VW - poprostu DAS AUTO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 265 gości