Map sensor

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: mapsensor

Post autor: bugalon » czw kwie 29, 2010 15:06

Paweł Włodek pisze:Witam doszedłem juz do ładu tylko powiedzcie Mi czy da sie jakos zdjagnozowac kompa od g60 Napewno beda jakies kody błyskowe tylko gdzie sie podpiąc rzeby to odczytać????
Kolego "rzeby". W praktyce ten sterownik nie posiada samodiagnozy (mówimy o sterownikach 25 pinowych). Bardzo rzadko występowały w przyrodzie sterowniki 38 pinowe. W nich diagnoza jest między pinem 17 i 36 sterownika (ale te sterowniki szły tylko na californię)
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 15:07 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz maja 02, 2010 16:43

bugalon, jestes w delikatnym bledzie. jest pin diagnozy w kodach migowych, ba nawet domyslnie wywala od razu dwa bledy, do czasu gdy diagnoza nie ustali ze ich nie ma :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn maja 03, 2010 14:03

pewnie brak sygnału prędkości obrotowej silnika a drugi nie wiem jaki


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn maja 03, 2010 19:04

nie wiem po co taki mod
dobry soft rozwiązuje sprawę
można nawet wyłączyć sondę w sofcie jednym bajtem i ustawić na sztywno na WOT AFR 12.8 czy tam ile kto chce. wystarczy 3bar ciśnienia na listwie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn maja 03, 2010 22:56

evolution pisze:bugalon, jestes w delikatnym bledzie. jest pin diagnozy w kodach migowych, ba nawet domyslnie wywala od razu dwa bledy, do czasu gdy diagnoza nie ustali ze ich nie ma :bajer:
Zgadza sie. Dlatego napisalem ze w praktyce diagnozy nie ma. Osobiscie traktuję kody błyskowe jako gówienko ktore kompletnie nic nie daje. Szybkie przelecenie elementów z miernikiem daje dużo lepszy efekt. Tym bardziej ze jest ich tyle co kot naplakal.

Poza tym co mi daje kod "mieszanka za uboga". Dalej nie wiadomo czy to sonda daje ciala, czy pompa paliwa siada, czy regulator cisnienia nie daje dupy? Odczytanie tych kodów i tak w efekcie końcowym kończy się mierzeniem elementów. Moim zdaniem bez sensu na to czas tracic.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości