proszę Was o pomoc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
proszę Was o pomoc
Witam. Zakupiłem ostatnio swój pierwszy samochód - Golf MK2 1.6 8V w benzynie. Nie jest zgazowany tym bardziej dziwi mnie to co się z nim dzieje.
Pominę już fakt, że jedynka trochę ciężko wchodzi ale jak ją wrzucę, i kolejne biegi, po dodaniu gazu samochód jakby się chwilę dławił, następnie wchodzi już na obroty i idzie niby tak jak powinien. Gdy silnik już przejedzie kilka kilometrów wzrastają obroty, które spadają po wciśnięciu sprzęgła. Przykładowo po wrzuceniu 2-ki i puszczeniu sprzęgła obroty są na tyle wysokie, że samochód w miarę żwawo jedzie, gdy wcisnę sprzęgło obroty spadają do normalnych.
Po zagrzaniu silnika, jakim położeniu powinna być wskazówka od jego temperatury?
Kolega mówił mi coś o recylkulatorze spalin i zaworach. Nie znam się na mechanice ale wiem, że jeśli to zawory to trochę będzie z tym zabawy.
Proszę Was abyście mnie uświadomili w czym może tkwić problem i na co zwrócić szczególną uwagę. Chcę jeszcze się nacieszyć tym kultowym samochodem
Pominę już fakt, że jedynka trochę ciężko wchodzi ale jak ją wrzucę, i kolejne biegi, po dodaniu gazu samochód jakby się chwilę dławił, następnie wchodzi już na obroty i idzie niby tak jak powinien. Gdy silnik już przejedzie kilka kilometrów wzrastają obroty, które spadają po wciśnięciu sprzęgła. Przykładowo po wrzuceniu 2-ki i puszczeniu sprzęgła obroty są na tyle wysokie, że samochód w miarę żwawo jedzie, gdy wcisnę sprzęgło obroty spadają do normalnych.
Po zagrzaniu silnika, jakim położeniu powinna być wskazówka od jego temperatury?
Kolega mówił mi coś o recylkulatorze spalin i zaworach. Nie znam się na mechanice ale wiem, że jeśli to zawory to trochę będzie z tym zabawy.
Proszę Was abyście mnie uświadomili w czym może tkwić problem i na co zwrócić szczególną uwagę. Chcę jeszcze się nacieszyć tym kultowym samochodem
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Dziś ją sprawdzę i przeczyszczę dzięki
Tak swoją drogą, byłem wczoraj u mechanika i po oględzinach zdziwił się, że Golf z 91 roku śmiga na gaźniku a nie na wtrysku, mówi, że samochody z tego roku już powinny być pozbawione gaźnika. Czy rzeczywiście jest to dziwne czy może jednak wychodziły modele z tego roku bez wtrysku?
Samochód kupiony od handlarza więc po tym co powiedział mechanik przez chwilę zacząłem się zastanawiać czy nie wymienili w nim silnika w końcu to część zamienna i w dowodze nie wpisuje się już jego numerów, żeby móc ewentualnie sprawdzić
Co Wy na to?
Tak swoją drogą, byłem wczoraj u mechanika i po oględzinach zdziwił się, że Golf z 91 roku śmiga na gaźniku a nie na wtrysku, mówi, że samochody z tego roku już powinny być pozbawione gaźnika. Czy rzeczywiście jest to dziwne czy może jednak wychodziły modele z tego roku bez wtrysku?
Samochód kupiony od handlarza więc po tym co powiedział mechanik przez chwilę zacząłem się zastanawiać czy nie wymienili w nim silnika w końcu to część zamienna i w dowodze nie wpisuje się już jego numerów, żeby móc ewentualnie sprawdzić
Co Wy na to?
combat, 1,6 na gaźniku to pewnie PN-ka, według danych na stronie głównej lata produkcji tego silnika to 87-92: http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk2/
a na http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html jest jeszcze dokładniej: 08.85-07.92, czyli mechanik musi się podszkolić
Może być to też silnik RF lub EZ, ale one też były długo produkowane, do 91 roku.
[ Dodano: Czw Kwi 29, 2010 11:24 am ]
combat, sprawdź jeszcze naklejkę w bagażniku (o ile jeszcze jest), powinno być na niej oznaczenie kodu silnika i jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy
a na http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html jest jeszcze dokładniej: 08.85-07.92, czyli mechanik musi się podszkolić
Może być to też silnik RF lub EZ, ale one też były długo produkowane, do 91 roku.
[ Dodano: Czw Kwi 29, 2010 11:24 am ]
combat, sprawdź jeszcze naklejkę w bagażniku (o ile jeszcze jest), powinno być na niej oznaczenie kodu silnika i jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 11:23 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.
piori mechanika odeśle na szkolenie dzięki za link, już bałem się, że koleś przed zgoleniem fury zamienił silnik bagażnik nie był malowany więc myślę, że naklejka powinna się tam znaleźć
jhosef dobrze wiedzieć, znajomy ma 1.3, starszy od mojego i jest na wtrysku więc miałem podejrzenia do rzetelności handlarza
jhosef dobrze wiedzieć, znajomy ma 1.3, starszy od mojego i jest na wtrysku więc miałem podejrzenia do rzetelności handlarza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości