Czy można podmienić sterownik w 1Z ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy można podmienić sterownik w 1Z ?
Witam
Pytanie jak w temacie - samochód Passat B4 1Z 90KM.
Jeździłem wcześniej Golfem kombi 1Z , którego w Ecusofcie poddałem zmianie programu - dało się , wszystko było ok.
Teraz w Passacie okazało się ,że komputer jest na jakiś uv-kach ( cokolwiek to znaczy , bo się nie znam ) .Powiedzieli mi , że ten sterownik jest bardzo oporny na przeróbki ( wylutowanie kości i przeprogramowanie ). W golfie przy takim samym silniku ( 1Z ) miałem inny sterownik .
Pytanie do znających się na rzeczy :
Czy można z innego 1Z-ta zapodać sterownik do mojego paska ( na zasadzie plug&play ) , który będzie łatwiejszy do przeróbki i czy wszystko będzie działać jak należy ?
pozdrawiam
Pytanie jak w temacie - samochód Passat B4 1Z 90KM.
Jeździłem wcześniej Golfem kombi 1Z , którego w Ecusofcie poddałem zmianie programu - dało się , wszystko było ok.
Teraz w Passacie okazało się ,że komputer jest na jakiś uv-kach ( cokolwiek to znaczy , bo się nie znam ) .Powiedzieli mi , że ten sterownik jest bardzo oporny na przeróbki ( wylutowanie kości i przeprogramowanie ). W golfie przy takim samym silniku ( 1Z ) miałem inny sterownik .
Pytanie do znających się na rzeczy :
Czy można z innego 1Z-ta zapodać sterownik do mojego paska ( na zasadzie plug&play ) , który będzie łatwiejszy do przeróbki i czy wszystko będzie działać jak należy ?
pozdrawiam
Sterownik możesz przełożyć. Pozostaje jedynie 1 kwestia - immobilizer. Domyślam się że masz sterownik 8bit, a w Golfie miałeś 16bit. O podatności czy innych kwestiach pisać nie chcę, bo pomijając kwestię MAP sensora zrobić można wszystko.
Jeśli w Passacie masz immobilizer i znasz PIN do niego to problem znika. Jeśli nie znasz PINu to w miarę prosto temu zaradzić. Gorzej jednak jeśli nie masz immobilizera a sterownik który chcesz podłączyć będzie go szukał. W takim przypadku potrzebujesz kogoś kto go skutecznie wyłączy, lub zabawa z emulatorem...
Jeśli w Passacie masz immobilizer i znasz PIN do niego to problem znika. Jeśli nie znasz PINu to w miarę prosto temu zaradzić. Gorzej jednak jeśli nie masz immobilizera a sterownik który chcesz podłączyć będzie go szukał. W takim przypadku potrzebujesz kogoś kto go skutecznie wyłączy, lub zabawa z emulatorem...
witam
dziękuję za wypowiedzi
problem w tym , że golf sprzedany i nie potrafię sprawdzić
generalnie chodzi o to , że można mój sterownik przeprogramować , ale to duży koszt w zamian za 10 - 15 KM , stąd moje pytanie o podmiankę w sensie zakupu sterownika nowszej generacji , ale wychodzi na to , że w sumie koszt będzie podobny a kłopotów więcej
pozdrawiam
dziękuję za wypowiedzi
problem w tym , że golf sprzedany i nie potrafię sprawdzić
generalnie chodzi o to , że można mój sterownik przeprogramować , ale to duży koszt w zamian za 10 - 15 KM , stąd moje pytanie o podmiankę w sensie zakupu sterownika nowszej generacji , ale wychodzi na to , że w sumie koszt będzie podobny a kłopotów więcej
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości