TDI 110?? 101?? 130, a może 150?? Porównanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
TDI 110?? 101?? 130, a może 150?? Porównanie
Witam.
Z szukajki korzystałem ale takiego konkretnego tematu nie znalazłem. Jeśli jest to przepraszam i proszę o podesłanie linka.
Panowie chciałem przeczytać Wasze opinie o silnikach Tdi w vw czy audi. Chodzi mi konkretnie o 1.9 TDI ale nie wiem jeszcze konkretnie o jakiej mocy. Dlatego proszę o rady, opinie, własne doświadczenia na temat slinkiów 101km, 110, 115, a może 130?? Chce kupić autko tylko nie wiem o jakiej mocy. Może ktoś wykwalifikowany mógłby wyrazić swoje zdanie poparte jakimis przykładami o sprawowaniu się tych silników. Piszecie jak wam się sprawują autka wyposażone w te silniczki
Z szukajki korzystałem ale takiego konkretnego tematu nie znalazłem. Jeśli jest to przepraszam i proszę o podesłanie linka.
Panowie chciałem przeczytać Wasze opinie o silnikach Tdi w vw czy audi. Chodzi mi konkretnie o 1.9 TDI ale nie wiem jeszcze konkretnie o jakiej mocy. Dlatego proszę o rady, opinie, własne doświadczenia na temat slinkiów 101km, 110, 115, a może 130?? Chce kupić autko tylko nie wiem o jakiej mocy. Może ktoś wykwalifikowany mógłby wyrazić swoje zdanie poparte jakimis przykładami o sprawowaniu się tych silników. Piszecie jak wam się sprawują autka wyposażone w te silniczki
Juzeks, coś chyba słabo szukałeś
tutaj masz trochę:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31180
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=278475
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=280903
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310822
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=263557
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/
no forum masz bardzo dużo tematów tylko umiejętnie szukaj
wszystkie silniki o których piszesz to silniki PD oprócz 110 VP
110 VP teoretycznie najtańszy w eksploatacji, najmniej awaryjny i najbardziej ekonomiczny
130 ASZ PD chyba najlepsze rozwiązanie masz jeszcze 150 ARL, jesli dorwiesz dobry silniczek będziesz bardzo zadowolony ale są troszkę droższe
chcesz śmigać serią czy modzić ???
tutaj masz trochę:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31180
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=278475
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=280903
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310822
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=263557
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/
no forum masz bardzo dużo tematów tylko umiejętnie szukaj
wszystkie silniki o których piszesz to silniki PD oprócz 110 VP
110 VP teoretycznie najtańszy w eksploatacji, najmniej awaryjny i najbardziej ekonomiczny
130 ASZ PD chyba najlepsze rozwiązanie masz jeszcze 150 ARL, jesli dorwiesz dobry silniczek będziesz bardzo zadowolony ale są troszkę droższe
chcesz śmigać serią czy modzić ???
Ano na pewno. Ale z tym bym sobie myślę poradził. Nie wiem jak sytuacja wygląda z tymi pompkami, jeśli chodzi o wytrzymałość, bo różne opinie słyszałem, począwszy od tego, że są nic nie warte bo się psuja szybko a znów inny majster mówi, że pompowtryski to bardzo dobra rzecz, że trzeba tylko lać odpowiedni olej i to wystarczy, na wszystkim auto pojedzie, na każdym paliwie
Juzeks, zależy Ci jakoś bardzo szczególnie na dynamice (130) czy jednak ważniejsza jest dla Ciebie ekonomia i mniejsze koszty eksploatacyjne (110)? nosisz się z zamiarem modzenia silnika? przed zakupem warto podpiąć auto do VAG'a i zrobić logi dynamiczne i statyczne. uważam, że PD wymaga więcej uwagi i troski podczas użytkowania, olej, dwumas, ropka
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
normalnie, po 200-300 tyś km bez większych problemów podobnie jak pompa VP, do tego PD jest znacznie podatniejszy na tuning
[ Dodano: Sro 28 Kwi, 2010 ]
pelton1985, chcę zauważyć że i VP mają dwumas
[ Dodano: Sro 28 Kwi, 2010 ]
pelton1985, chcę zauważyć że i VP mają dwumas
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 23:04 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
prawda jest taka, że jeśli kupisz auto z pompkami w dobrym stanie ( VAG'iem można sprawdzić ich parametry ), będziesz lał odpowiedny olej, dbał o filtry i używał odpowiednich firm a przede wszystkim lał czystą i niechrzczoną ropę będzie okJuzeks pisze:bo różne opinie słyszałem, począwszy od tego, że są nic nie warte bo się psuja szybko a znów inny majster mówi, że pompowtryski to bardzo dobra rzecz, że trzeba tylko lać odpowiedni olej i to wystarczy, na wszystkim auto pojedzie, na każdym paliwie
[ Dodano: 28 Kwi 2010 23:05 ]
no tak ale szybciej zaorasz dwumas w PD z uwagi na większy momentmettenos pisze:pelton1985, chcę zauważyć że i VP mają dwumas
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości