brak iskry
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zapaliłem teraz samochod ktory był troche zagrzany na wyłaczonym silniczku krokowym. musiałem odpalic z gazem wcisnietym. obroty wskoczyły odrazu 1200 i tak sie trzymały czały czas gdy włozyłem wtyczke do krokowca obroty momentalnie podskoczyły na 3 tys i tak cały czas sie trzymały gdy znowu odpiołem to znowu spadły do 1200.
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 20:26 przez adam11, łącznie zmieniany 1 raz.
fąfik
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to jest coś nie tak, raczej z dolotem albo z przepustnicą. Z odlączonym silniczkiem krokowym nie powinien dostawac tyle powietrza żeby obroty były tak wysokie. Ale moze jeszcze raz sprawdx ten zapłon ew rozrzad jeśli cokolwiek z nim ostatnio robiłeś, moze być przestawiony
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
czy te obroty to może byc wina czujnika temperatury płynu chłodzącego?? a może spróbować korkowca wyczyścić trochę?? a jak sprawdzić szczelność układu powietrznego?? czy lewego gdzieś nie łapie??
[ Dodano: 28 Kwi 2010 20:48 ]
musze zobaczyc jak bedzie sie na zimnym silniku zachowywał jutro przed wyjazdem do pracy sprawdze.
[ Dodano: 28 Kwi 2010 20:48 ]
musze zobaczyc jak bedzie sie na zimnym silniku zachowywał jutro przed wyjazdem do pracy sprawdze.
fąfik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 296 gości