Wężyki podciśnienia w przepustnicy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Wężyki podciśnienia w przepustnicy
Przeglądałem sobie nasz dział G60 i w jednym z tematów przeczytałem, że wężyki podciśnienia mają być:
Ten wyżej ma iść do Digi
Ten niżej do tego ustrojstwa na nadkolu (nawet nie wiem co to jest).
Miałem je zamienione, na co mogło mieć to wpływ?
[ Dodano: 28 Kwi 2010 16:58 ]
Wcześniej jak ciągnąłem się w korku tak na 2-ce i 1500obr/min, lubił szarpać. Teraz wszystko idzie płynnie, bez żadnych takich zagrań.
Ten wyżej ma iść do Digi
Ten niżej do tego ustrojstwa na nadkolu (nawet nie wiem co to jest).
Miałem je zamienione, na co mogło mieć to wpływ?
[ Dodano: 28 Kwi 2010 16:58 ]
Wcześniej jak ciągnąłem się w korku tak na 2-ce i 1500obr/min, lubił szarpać. Teraz wszystko idzie płynnie, bez żadnych takich zagrań.
W sumie masz szczęście że nie potopiłeś tłoków.Ten co idzie do kompa ma wychodzić z krućca co jest wyżej.Zamiana powoduje że komp widzi inne wskazania z mapsensora.Teraz podjedz gdzieś i niech skorygują zapłon.Przypominam,zapłon ustawia się na rozgrzanym silniku i trzeba odpiąć wtyk od niebieskiego czujnika i jeszcze ktoś musi trzymać 2250 obr na silniku.
Generalnie zamiana powoduje ubytek mocy i kopcenie na czarno.Tak samo jak dziura w węzy co idzie do kompa powoduje wieszanie się obrotów na ok 2500.
Generalnie zamiana powoduje ubytek mocy i kopcenie na czarno.Tak samo jak dziura w węzy co idzie do kompa powoduje wieszanie się obrotów na ok 2500.
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 18:36 przez Ladro, łącznie zmieniany 1 raz.
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
http://lmgtfy.com/?q=kompresja+G60+site ... .vwgolf.pl
Przepraszam nie mogłem się powstrzymać
Odpowiedź znajdziesz w 1-szym wyszukanym temacie.
Przepraszam nie mogłem się powstrzymać
Odpowiedź znajdziesz w 1-szym wyszukanym temacie.
Jakiś rok temu kumpel robił remont PG w pasku g60. Blok przeszedł tulejowanie.Silnik został poskładany na oryginalnych częściach do ostatniej uszczelki.ierzone ciśnienie na garkach wyszło 12,5 bara.Pasek przelatał już po europie 60 tyś i ciśnienie nadal jest to samo.Także tym samym można obalić mit że bloku PG nie warto tulejować.
no znalazłem w każdym poście każdy co innego pisze, hehexxMAXIMxx pisze:http://lmgtfy.com/?q=kompresja+G60+site ... .vwgolf.pl
Przepraszam nie mogłem się powstrzymać
Odpowiedź znajdziesz w 1-szym wyszukanym temacie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości