brak iskry
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
brak iskry
samochód golf 3 1,8 90km wielopunkt nie odpala. pompa paliwa pracuje cewka zapłonowa jest dobra wymienione zostały kable WN kopułka palec. i dalej nie pali. co to może być??
fąfik
wyjąłem dziś aparat zapłonowy żeby wymienić czujnik halla. nie mogę wybić tego sworznia co trzyma zębatkę ale to mniejsza z tym jutro jakoś wybije. mam takie pytanie czy na aparacie może być trochę luz na tej ośce tzn czy może się rosząc troszeczkę w gore i w dól czy musi być nieruchomo???? u mnie w jednym sklepie za czujnik Halla boscha trzeba zapłacić 130zł a w innym 80zł to jest różnica.
fąfik
ja zaplacilem za caly aparat zaplonowy z czujnikiem 80zl i smiga do dzisiaj jak chcesz to mam swoj ori aparat zaplonowy z czujnikiem halla z mojego mk3 1,6 ktory jest 100% sprawny
moje czerwone GTI :) - viewtopic.php?f=88&t=367271" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kurde chłopaki juz normalnie nie-wiem co robić. wymieniłem czujnik halla i dalej nie ma iskry. cewka jest ok palec kopułka nowa. a może cos przestawiłem jak zmieniałem czujnik?? zrobiłem sobie znak na obudowie silnika i na aparacie. ale nie zaznaczyłem jak był ustawiony palec. czy może być do ustawienia zapłon teraz?? jak go ostawić??
fąfik
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
znak na kółku wałka rozrządu (ten od zewnątrz) u góry, znak OT na kole zamachowym widoczny w okienku. W dziurze po aparacie występ od napędy pompy skierowany w stronę śróby mocującej aparat. Teraz wkładasz aparat tak żeby palec pokrywał się ze znaczkiem na aparacie i był skierowany w stronę silnika i lekko w stronę kierowcy, dokładne ustawienie lampą zapłonową, tylko nie wiem czy twój silniczek niema czujnika wału krobowego? Nie napisałeś typu silnika . ADD?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
tak to jest ADD. a już odpaliłem przyczyna okazała sie kostka stacyjki i troche kasy na marne poszło. no ale trudno. ale mam jeszcze jedno pytanie. teraz jak odpalam to musze z gazem odpalac i silnik nietrzyma obrotow. tzn jak zapale na ciepłym silniku to bbroty sa w miare ok moze troche niskie ale jak sie przejade i zatrzymam to obroty stoja na 3tys. co to silnik krokowy??
fąfik
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
proponuję zacząć od kontroli ustawienia zapłonu lampa stroboskopową. A co do krokowca, moze fotki daj, chyba tam jest taki jak w innych Digifantach, to wyjmij mu wtyczkę, silnik powinien zgasnąć albo ledwo chodzić na niskich obrotach, jeśli sie tak nie dzieje szukaj nieszczelności w dolocie i sprawdź czy przepustnica się swobodnie zamyka a nie jest podtrzymywana np przez za krótka linkę gazu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 457 gości