Nierównomierne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Piotrku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 22, 2006 13:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nierównomierne obroty

Post autor: Piotrku » sob kwie 08, 2006 16:54

Mam od roku Gofa III silnik 1.4 ABD wymieniłem przewody świece i kopółke i mam nierównomierne obroty na biegu jałowym i jak jade czsami traci chwilowo moc jakby obroty stawały w miejscu. Co to jest. Aha rocznik 93 i 210000 km. przejechanych.



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » sob kwie 08, 2006 17:14

Sprawdz przerwe na swiecy, sprawdz kompresje jak ma ponad 20tyś to moze nie trzyma szczelnosci w cylindrach i jeszcze bym proponowal sprawdzic zaplon.
POZDRAWIAM


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » sob kwie 08, 2006 17:15

miałem to samo, wymieniłem świece, kopułkę palec a nawet sondę. pojechałem do gazownika żeby ustawił, powiedział odrazu silnik krokowy zacina się. dzisiaj tj sobota 15.04, rozebrałem cały wtrysk, odkręciłem silniczek - ostrożnie. w silniczku są 4 styki, 2 do silnika i 2 do wyłączniczka i te styki były zaoliwione i zabrudzone. możesz to sprawdzić podłłączając miernik z nastaionym piszczeniem, nie pamiętam które to styki, od jednej strony 2 są od silniczka , a z drugiej strony od wyłączniczka. naciskasz i jak odrazu słyszysz pisk to jest ok. u mnie nie zawsze ten wyłącznik działał. przeczyściłem, nasmarowałem tryby. muszę jeszcze pojechać na ustawianie, ale już nie faluje.
czy Ty masz gaz założony?


MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]

Piotrku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 22, 2006 13:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Piotrku » sob kwie 08, 2006 17:21

KOMAS to może zaczne od komputerowego badania. i przy okazji kompresje i zapłon.

[ Dodano: 08 Kwi 2006 17:23 ]
pomysłowy, a do silnika krokowego nie zaglądałem, bede musiał ale jutro bo dzis niemam jak.

[ Dodano: 08 Kwi 2006 17:25 ]
gazu niemam

[ Dodano: 08 Kwi 2006 18:15 ]
pomyslowy, masz rysunek z opisem gdzie i jak wyjąc ten silniczek

[ Dodano: 08 Kwi 2006 18:17 ]
Komas, jaka powinna by przerwa mam swiece iskry



pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » ndz kwie 09, 2006 22:25

ja bym Ci proponował wymianę świec na NGK. jaki typ musisz sprawdzić. ja w swoim 1,8 90KM mam NGK VL01. rysumku nie mam , ale mogę Ci opisać na maila lub gg 8386836. sam to rozbierałem i też nie wiedziałem jak, ale to tylko wygląda gorzej. po odkręceniu 7 śrubek masz wszystko na wierzchu.


MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości