Golf 4 1.4 16v Piszczenie paska klinowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

megibrendon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 07, 2009 19:07
Lokalizacja: konin

Golf 4 1.4 16v Piszczenie paska klinowego

Post autor: megibrendon » śr kwie 28, 2010 10:48

Witam może już ktoś z Was przerabial problem z piszczącym paskiem klinowym w Golf 4 1.4 16v kod silnika AHW otóż odwiedzam mechanikow i kazdy ma inna teorie piszczenie wyglada tak ze piszczy tylko rano przez jakies 4-5min potem ustaje i jest spokoj do następnego dnia wymienili mi odydwie rolki, napinacz, pasek klinowy i dalej to samo dodam ze jak puszcze kilka kropel wody na pasek w momecie jak piszczy to piszczenie ustaje wiec mysle z nie jest sprężarka od klimy. Za wszelkie pomysły dzieki raczej malo pisze postow na forum bo do tej pory udawło mi sie wszystko znaleść w szukajce.
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 10:48 przez megibrendon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » śr kwie 28, 2010 10:55

moze lozysko alternatora popiskuje


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

greg

Post autor: greg » śr kwie 28, 2010 12:29

jak wyłączysz klimę to też piszczy?



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » śr kwie 28, 2010 15:24

na sam pasek jak jest nowy i zdaza sie że piszczy, wystarczy popsikac jakimś smarem typu wd40. ale tylko gdy nie jest zużyty, bo inaczej masz efekt na chwile...



megibrendon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 07, 2009 19:07
Lokalizacja: konin

Post autor: megibrendon » śr kwie 28, 2010 17:17

greg pisze:jak wyłączysz klimę to też piszczy?
wystarczy ze psikne na pasek troche wody kilka kropel i piszczenie ustaje ale spr z wd40 tak jak kolega napisal pasek jest nowy i tak jak pisalem popiskuje tylko 4 do 5 min rano na zimnym silniku potem nawet jak postoji 4 6 godzin piszczene nie wystepuje
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 17:18 przez megibrendon, łącznie zmieniany 1 raz.



Kamil9024
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 21:22
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Kamil9024 » śr kwie 28, 2010 21:36

też mam coś takiego i piszczy na zimnym silniku kilka minut, nie wiem czy to możliwe ale może to po tym że często jeździłem na myjnie, ale chyba woda tam by się nie dostała



megibrendon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 07, 2009 19:07
Lokalizacja: konin

Post autor: megibrendon » czw maja 06, 2010 15:28

matisim napisał/a:
na sam pasek jak jest nowy i zdaza sie że piszczy, wystarczy popsikac jakimś smarem typu wd40. ale tylko gdy nie jest zużyty, bo inaczej masz efekt na chwile...



Zrobilem tak jak pisales popsikalem pasek wd40 piszczenie ustalo popsikalem jego zewnetrzna strone to gladka wewnetrznej tej z rowkami nie psikalem dosc dlugo sie patrzylem na ten pasek i dochodze do wniosku ze piszczenie wydobywa sie z roliki tej miedzy napinaczem a wspomaganiem napinacz nowy rolki nowe przed wymiana tez piszczalo ale dluzej po wymianie tych elementow jakies 3 do 5 min na tej rolce miedzy rolka napinacza a pompom wspomagania zauwazylem ze pasek delikatnie prawdza bardzo malo jest to widoczne ale troche sie przesuwa to blizej jednej krawedzi i do drugiej jest to ruch moze okolo 0.5 mm ale jest i pokrywal sie z piszczeniem moze jakies kolo pasowe jest krzywe moze juz ktos z WAS przerabial taka przypadlosc bo pewnie to popsikanie wd40 na dlugo nie pomoze i problem wroci

[ Dodano: 06 Maj 2010 11:14 ]
No niestety po psiknieci na pasek wd40 piszczenie ustalo na 1 dzien dalej to samo poranne odpalenie i 4 minutowe piszczenie nie wiem co dalej wymieniac



Awatar użytkownika
mirek99mtg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 20:46
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: mirek99mtg » czw maja 06, 2010 20:45

WD40 niszczy gumę.



megibrendon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 07, 2009 19:07
Lokalizacja: konin

Post autor: megibrendon » pn maja 10, 2010 22:17

Jakies pomusly co moze byc jeszcze przyczyna tego piszczenia


Koledzy a czy moze miec na to wplyw kolo pasowe na wale ona podobno ma jakis tlumik drgan tak mi powiedzial mechanik ogladam to kolo i zadnej gumy tam nie widze silnik 1.4 AHW 98r GDZIE TA GUMA

[ Dodano: 14 Maj 2010 12:38 ]
temat do zmkniecia problem rozwiazany wymiana paska no nowy ale tym razem oryginal
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 22:18 przez megibrendon, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 229 gości