zatarta pompa wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Daniel_Golf II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 22:15
Lokalizacja: Zbuczyn

zatarta pompa wspomagania

Post autor: Daniel_Golf II » wt kwie 27, 2010 19:14

z tygodnia na tydzień zaczęła mi coraz głośniej chodzić pompa wspomagania dopatrzyłem sie porwanych gum na maglownicy wymieniłem gumy i nadal z biegiem czasu pompa chodziła jeszcze głośniej. Wymieniłem pompę na inną (używaną) i z początku było dobrze ale po 1.5 miesiącu ona też zaczęła wyć jak poprzednia.
Czy porwane gumy na maglownicy mogły się przyczynić do zabrudzenia płyny który to ten z kolei do zatarcia obu pomp?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/303/69126a64088b5258.jpg[/img][/url]
[b]Szybko prędki Golfik[/b] [b]MK II 1.6 PN[/b]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt kwie 27, 2010 19:41

nie mogło one chronia tylko przegub kulowy drążka. Dalej masz jeszcze simer , poza tym w maglu panuje nadciśnienie płynu i to on raczej ucieka na zewnątrz niż następuje zasysanie syfu do środka.
Mogło natomiast dojść do zatarcia ze wzlgędu na stary lub brudny płyn lub po prostu masz pecha i kupiłeś pompę na wykończeniu. Być może za mocno też napinasz pasek i łożysko się siada od obciążenia.
Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 19:42 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Daniel_Golf II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 22:15
Lokalizacja: Zbuczyn

Post autor: Daniel_Golf II » wt kwie 27, 2010 20:03

ok Parę dni temu wymieniłem przewód od wspomagania główny tez co idzie bezpośrednio do maglownicy bo był trochę pogięty tu przy pompie wypłukałem cały układ i zalałem nowym płynem. Stary był mocno zabrudzony(zapomniałem dodać na początku iż przy wymianie na 2 pompę też wymieniłem płyn) i Jeszcze wstawiłem tą pierwszą pompę zregenerowaną prze zemnie według porady tu na forum( dodam jak ją regenerowałem to łożysko wcale nie było zatarte tylko porysowana ta komora w której pracują łopatki do pompowania) i dalej wyje jak szalona.
Co może powodować zabrudzenie płyny w układzie przez 1.5 miesiąca i zatarcie kolejnej pompy ???


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/303/69126a64088b5258.jpg[/img][/url]
[b]Szybko prędki Golfik[/b] [b]MK II 1.6 PN[/b]

DRAKER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn mar 08, 2010 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: DRAKER » wt kwie 27, 2010 22:47

Witam Danielu mam pytanko może chciał byś odsprzedać jedną z tych zatartych pomp potrzebuję taką tulejkę co jest na wałku za simeringiem i niestety nigdzie nie mogę tego dostać bedę śledził wątek jak by co daj znać to się dogadamy Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 278 gości