Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								ccinekk							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 140
 		- Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
 		
		
																- Lokalizacja: Nowa Ruda
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ccinekk » pt kwie 07, 2006 22:42
			
			
			
			
			Może masz gdzies przetarte węże od podciśnienia ? Albo turbina przeżywa swoje ostatnie chwile na tym świecie ...
			
									
									
		
		
				POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								Cikczak							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 49
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 14:11
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cikczak » pt kwie 07, 2006 22:54
			
			
			
			
			Wymienili mi tak zaworek, który umieszczony jest u góry po prawej stronie komory silnika, taki czarny z szarą kopułką, do którego dochodzą dwa czarne wężyki. Chyba, że się mylę i to nie jest zaworek sterowania turbiną?
PZDR
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								domek							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 100
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
 		
		
																- Lokalizacja: Krakow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: domek » pt kwie 07, 2006 23:40
			
			
			
			
			ccinekk - nie strasz goscia nie musi  miec tego co Ty:)
			
									
									
		
		
				"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Johny1984							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 709
 		- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
 		
		
																- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johny1984 » sob kwie 08, 2006 01:31
			
			
			
			
			moim skromnym zdaniem, stary (uzywany juz) zaworek jest wyrobiony i wszystko dziala oki...
a nowy jest swiezy i moze trzeba go przebujac troche...
 
specem nie jestem,ale swoje zdanie mozna miec...
pozdro
 
			
									
									
		
		
				[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Mariusz D.							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 520
 		- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
 		
		
											- Lokalizacja: Katowice
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Mariusz D. » sob kwie 08, 2006 07:09
			
			
			
			
			Mam od kilku dni podobny problem na 4 i 5 biegu jest jakiś dziwnie słaby. Czy podpięcie pod kompa wykaże co jest nie tak? Czy to jakiś zaworek czy np. turbo siada?
Pozdrawiam 
[ Dodano: Sob Kwi 08, 2006 07:12 ]
A może ktoś z okolic Katowic ma mk III 1.9 TDI 90 konnego, który by mnie przewiózł dla porównania mocy, bo ostatnio jeżdzę nową omegą z trzy litrowym silnikiem benzyną na dodatek i może to tylko psychiczne takie wrażenie że ona może a on nie 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » sob kwie 08, 2006 08:51
			
			
			
			
			Moze czas zrobic wiosenny przeglad samochodu? Czasem wystarcza zwykla wymiana filtrow.   A jak nie to diagnoza u jakiegos porzadnego mechanika. Moze juz przeplywomierz dziala nie tak jak trzeba, albo cos sie dzieje jak u poprzednikow. Ale zacznij od najprostszych spraw
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ccinekk							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 140
 		- Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
 		
		
																- Lokalizacja: Nowa Ruda
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ccinekk » sob kwie 08, 2006 10:26
			
			
			
			
			Johny1984 pisze:moim skromnym zdaniem, stary (uzywany juz) zaworek jest wyrobiony i wszystko dziala oki...
a nowy jest swiezy i moze trzeba go przebujac troche...
 
 
Nie 

 tego nie trzeba "rozruszać" to P&P zakładasz i bangla.
Ten z szarą kopułką to właśnie elektro zawór od turbiny. Więc szukaj dalej przyczyny.
 
			
									
									
		
		
				POWERED BY IBIZA GT TDI
133KM@314Nm
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Johny1984							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 709
 		- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
 		
		
																- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johny1984 » sob kwie 08, 2006 10:53
			
			
			
			
			pepevw powiedzial,ze u niego w warsztacie lepiej ida uzywane z odzysku niz nowe....
pewnie kwestia ceny....
pzdr
			
									
									
		
		
				[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Cikczak							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 49
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 14:11
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cikczak » sob kwie 08, 2006 16:18
			
			
			
			
			Wygrzebałem wydruki z VAG-a:
"rozpoznana usterka
Regulacja ciśnienia doładowania
Górna granica regulacji przekroczona
Usterka występująca sporadycznie"
Co wy na to??
PZDR
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Corvax							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 2577
 		- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
 		
		
																- Lokalizacja: Skierniewice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » sob kwie 08, 2006 16:39
			
			
			
			
			przepompowanie - kierownice sie pewnie kłaniają
			
									
									
		
		
				Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								BruceLee30							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 873
 		- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
 		
		
																- Lokalizacja: Jelenia Góra
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BruceLee30 » sob kwie 08, 2006 17:22
			
			
			
			
			nic innego,
WD40 laci i ruszac dzwignia od kierownic w turbo moze sie uda rozruszaac
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Cikczak							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 49
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 14:11
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cikczak » sob kwie 08, 2006 17:52
			
			
			
			
			Możecie mi bardziej przybliżyć co dolega mojemu turbo i jak mu dokładniej pomóc.
PZDR
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Mariusz D.							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 520
 		- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
 		
		
											- Lokalizacja: Katowice
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Mariusz D. » sob kwie 08, 2006 20:43
			
			
			
			
			A czy VAG powie co jest nie tak jeśli to przepływomierz lub turbo?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								domek							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 100
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
 		
		
																- Lokalizacja: Krakow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: domek » sob kwie 08, 2006 20:53
			
			
			
			
			Jasne ze tak. Jak trafisz na kolesia ktory umie korzystac z kompa i odczytywac wyniki to - VAG powie Ci wszystko 

  czasem lepiej nie wiedziec za duzo heheee
 
			
									
									
		
		
				"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości