Sprzęgło i dwumas zdemontowane
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprzęgło i dwumas zdemontowane
W moim AXR czuć było szarpanie przy ruszaniu (na pedale sprzęgła) i w czasie jazdy na pedale gazu, oraz grzechotanie jak pracował na biegu jałowym. Okazuje się że na docisku wyłamany jest jeden ząb. Stąd pewnie szarpanie. Dwumas wygląda dobrze w porównaniu z innymi zurzytymi dwumasami które widziałem (np. z Mondeo czy Peugeota). Ale jak go trzymam przed sobą w pozycji pionowej i potrząsne nim to coś w nim stuka. Jakby coś w środku było urwane i sobie luźno latało. Jak kręce na boki to nie ma takiego efektu jak w innych zurzytych kołach zamchowych, wszystko trzyma się kupy i nic nie jest luźne. Może stąd to grzechotanie jak chodzi na luzie? Dodam jeszcze że grzechotał już od dawna, a szarpanie pojawiło się niedawno.
Re: Sprzęgło i dwumas zdemontowane
Kupiłem Seata Altea '05 2.0TDI DSG (podobno konstrukcyjnie jest to VW Golf V) i od jakiegoś miesiąca na "P" lub "N" słychać nieregularne grzechotanie ze skrzyni biegów. Jak włączę "D" lub "R" efekt znika.Giugiaro1 pisze:...grzechotanie jak pracował na biegu jałowym...
Czy wiecie może co to może być?
Wymieniłem kompletne sprzęgło z dwumasem. Kupiłem z golfa 4 w którym wcześniej je wypróbowałem, chodziło bardzo ładnie. U mnie też super efekt. Cisza przy odpalaniu, nie ma szarpania w czasie jazdy na pedale gazu ani na pedale sprzęgła przy ruszaniu. 600zł graty+7godz rozbieranie i 5 składanie własnoręcznie bez pośpiechu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 145 gości