szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Fahoo,
No to luzur, mamy następnego delikwenta.
Tak dla informacji czytających ten wątek.
Ja wraz z luzur, walczymy z tym problemem. Wymieniamy się informacjami poprzez PRIV.
Fahoo, moge ci tylko tyle powiedzieć, że nie jest to pompa wtryskowa, bo moja miała tylko 30tyś km nalatane jak ją kupowałem i była kupione w serwisie BOSCHA.
Wtryski to też raczej nie są, bo ja włożyłem z ASV 220/300 bar do mojego 1Z'eta. Tylko , że wtryski były sprawdzane przed włożeniem na maszynie.
Wydaje mi się, że pompa nie wyrabia z dawką paliwa. Kiedyś mi tylko tak robiło, jak silnik był zimny, a teraz już powoli zaczyna robić tak, jak jest ciepły. Sam walczę z tym problemem.
Tu mój wątek. Przy końcu tematu zaczyna się rozmowa, o dziwnym stukaniu przy 1100-1200obr.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
No to luzur, mamy następnego delikwenta.
Tak dla informacji czytających ten wątek.
Ja wraz z luzur, walczymy z tym problemem. Wymieniamy się informacjami poprzez PRIV.
Fahoo, moge ci tylko tyle powiedzieć, że nie jest to pompa wtryskowa, bo moja miała tylko 30tyś km nalatane jak ją kupowałem i była kupione w serwisie BOSCHA.
Wtryski to też raczej nie są, bo ja włożyłem z ASV 220/300 bar do mojego 1Z'eta. Tylko , że wtryski były sprawdzane przed włożeniem na maszynie.
Wydaje mi się, że pompa nie wyrabia z dawką paliwa. Kiedyś mi tylko tak robiło, jak silnik był zimny, a teraz już powoli zaczyna robić tak, jak jest ciepły. Sam walczę z tym problemem.
Tu mój wątek. Przy końcu tematu zaczyna się rozmowa, o dziwnym stukaniu przy 1100-1200obr.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Może trzeba wgrać oryginalny soft z AFN i na nim robić setup. Nie słyszałem nigdy wcześniej o szarpiących AFN-ach. Sam walczyłem dwa lata z szarpaniem. Na ori sofcie i ecu z 1z-ta nie szarpało. Zaczęło się po chipie na 8 bit-owcu. Obecnie po wgraniu na 16 bitowego ecu, ori softu z afn szarpania nie było. Po chipie też nie ma.
A4 B5 1Z 90 KM + WTRYSKI 216 BY COWBOY + TURBO AWX + POMPA VP 37 AFN + ECU 16 BIT = ? HP, ? NM BY TURBO DIESEL
qrde ale u ciebie soft z AHU ?
Można by było zrobić podmiankę i założyć do ciebie mojego kompa tak z ciekawości sprawdzić czy coś by to dało.
Można by było zrobić podmiankę i założyć do ciebie mojego kompa tak z ciekawości sprawdzić czy coś by to dało.
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 14:36 przez medman, łącznie zmieniany 1 raz.
A4 B5 1Z 90 KM + WTRYSKI 216 BY COWBOY + TURBO AWX + POMPA VP 37 AFN + ECU 16 BIT = ? HP, ? NM BY TURBO DIESEL
Panowie, ja mam ten sam problem i powiem co wymieniłem a to i tak nic nie dało.
Od początku, drgania były minimalne, ledwo wyczuwalne, najczesciej na 3 biegu przy stałej predkosci kolo 50 km. z czasem sie nasilały i wystepowały na wyzszych biegach. Wymieniłem pompe wtryskowa, i wtryski, nic to nie dało, teraz gdy samochod jest zimny na 3 czy 4 szarpie prawe cały czas (wyjatek jak wcisne gaz do oporu albo jade na polsprzegle) a jak sie troche nagrzeje zaszarpie od świeta... dostałem informacjie ze to moze cos imobilajzer zakłucac prace pompy, ale to jak nagrzany chodzi rowno to raczej zadna częsc elektroniczna (na chlopski rozum)... cholera mnie bierze z tym szarpaniem, STAWIAM LITROWĄ FLACHE JAK KTOS MI POWIE CO Z NIM JEST NIE TAK ? ! (oczywiscie jak po radach przestanie szarpac)
P.S od filtra powietrza ida mi przewodami bombelki powietrza, moze to jest to ? fakt ze jak podłaczylem go na krotko z butelka przy filtrze (wykluczenie dziurawego przewodu) to miałem tak samo...
Od początku, drgania były minimalne, ledwo wyczuwalne, najczesciej na 3 biegu przy stałej predkosci kolo 50 km. z czasem sie nasilały i wystepowały na wyzszych biegach. Wymieniłem pompe wtryskowa, i wtryski, nic to nie dało, teraz gdy samochod jest zimny na 3 czy 4 szarpie prawe cały czas (wyjatek jak wcisne gaz do oporu albo jade na polsprzegle) a jak sie troche nagrzeje zaszarpie od świeta... dostałem informacjie ze to moze cos imobilajzer zakłucac prace pompy, ale to jak nagrzany chodzi rowno to raczej zadna częsc elektroniczna (na chlopski rozum)... cholera mnie bierze z tym szarpaniem, STAWIAM LITROWĄ FLACHE JAK KTOS MI POWIE CO Z NIM JEST NIE TAK ? ! (oczywiscie jak po radach przestanie szarpac)
P.S od filtra powietrza ida mi przewodami bombelki powietrza, moze to jest to ? fakt ze jak podłaczylem go na krotko z butelka przy filtrze (wykluczenie dziurawego przewodu) to miałem tak samo...
Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 10:47 przez semizas, łącznie zmieniany 1 raz.
no ale jak silnik sie nagrzeje to prawie nie szarpiea, co ma komputer do temperatury ?
pozatym on potrafi szarpac na wyższych obrotach ?
pozatym on potrafi szarpac na wyższych obrotach ?
Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 10:53 przez semizas, łącznie zmieniany 1 raz.
Co ma komputer do temperatury? Wbrew pozorom całkiem sporo... Chociażby korekcja dawek czy kąta wtrysku zależna od temperatury.
Paliwa jest za dużo w całym zakresie obrotów z tąd szarpania. Przekładanie wtrysków bez poprawnej adaptacji komputera to jak dla mnie "amerykański" tuning... Wystarczy vwvortex poczytać, dla nich jak gaśnie Check to znaczy że coś nie gra
Paliwa jest za dużo w całym zakresie obrotów z tąd szarpania. Przekładanie wtrysków bez poprawnej adaptacji komputera to jak dla mnie "amerykański" tuning... Wystarczy vwvortex poczytać, dla nich jak gaśnie Check to znaczy że coś nie gra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 79 gości