Śruba od kręcenia dawką paliwa, pęknięta!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Śruba od kręcenia dawką paliwa, pęknięta!!

Post autor: piotrekgal » czw paź 22, 2009 15:13

Witam mam problem otoz chcialem podkrecic dawke paliwa i suma sumą sruba mi odskoczyla przez co tez na koncu tej srubie musial bys jakis gwint czy cos ktory mi peknal i nie moge teraz jasna sprawa jej wkrecic, paliwo zaczelo leciec wiec zakleilem jakims klejem takim do silnikow czy cos takiego, co musze teraz zrobic? na pewno odkleic jakos ten klej i ta reszte sruby wyjac a potem bede mogl wmontowac zwykla srube na klucz 13stke ? rzecz jasna z nakretka. Czy moze nie daj boze po zaklejeniu i jezdzeniu troche przez miasto ten kawalek sruby nie wpadl mi do pompy?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw paź 22, 2009 15:19

piotrekgal pisze:odkleic jakos ten klej i ta reszte sruby wyjac
Tak.
piotrekgal pisze:potem bede mogl wmontowac zwykla srube na klucz 13stke
Nie.Tam jest wkręcana specjalna śruba.Musisz dorwać jakąś pompę i podmienić.
piotrekgal pisze:Czy moze nie daj boze po zaklejeniu i jezdzeniu troche przez miasto ten kawalek sruby nie wpadl mi do pompy?
Tego nie wiem.Musisz sam obadać.Wpaść raczej nie powinien,bo dźwignia dozownika dociska,ale cuda się zdarzają.Oby nie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw paź 22, 2009 15:28

Michaś_1977 pisze:Nie.Tam jest wkręcana specjalna śruba.Musisz dorwać jakąś pompę i podmienić.
tutaj ktos mowil, ze wkrecil normalna srube i ponad pol roku jezdzi i nic i lata jak ta lala, mozna ewentualnie bo na tej orginalnej to chyba jakas na koncu zwezka byla to wziac kupic taka zwykla dluzsza i na koncu wedlug dlugosci orginalnej oszlifowac na wąsko..., da rade?
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 16:06 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw paź 22, 2009 16:21

ta sruba ma 2 gwinty. ten ktory widac i w srodku pompy, a pomiedzy gwintami jest rowek na oring. za mocno chciales zakontrowac i sruba musiala puscic. odezwij sie na gg to ci podesle taka. stara wyciagniesz malymi wkretakami sposobem na ginekologa, albo sciagaj gore pompy. pamietaj!!! kontrowanie tej sruby powinno byc symboliczne, bo pracuje ona na 2-och gwintach i nie trzeba uzywac tam sily. wiem to z autopsji, bo 2 miechy temu wymienialem taka srube. :helm:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

kapitandizel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 26, 2010 22:58
Lokalizacja: piaseczno
Kontakt:

Post autor: kapitandizel » pn kwie 26, 2010 23:01

Witam, odswiezam temat. Ukrecilem srube od regulacji dawki paliwa. Jesli ktos ma do odsprzedania taka srube to jestem zainteresowany. Pozdrawiam!


kosior

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pn kwie 26, 2010 23:11

kapitandizel pisze:Witam, odswiezam temat. Ukrecilem srube od regulacji dawki paliwa. Jesli ktos ma do odsprzedania taka srube to jestem zainteresowany. Pozdrawiam!

ja dostalem od forumowicza, skieruj sie do pompiarza porzadnego to powinien miec sruby na wynos, jezeli nie to mozna na podstawie zwyklej sruby taki myk zrobic z tym, ze trzeba wyzlobic wneke na takiej srobie i dorobic maly oring.



arwam

Post autor: arwam » pn kwie 26, 2010 23:40

piotrekgal pisze:tutaj ktos mowil, ze wkrecil normalna srube i ponad pol roku jezdzi i nic i lata jak ta lala,
to że tak mówi to nie znaczy że tak jest

Michaś_1977 pisze:piotrekgal napisał/a:
potem bede mogl wmontowac zwykla srube na klucz 13stke

Nie.Tam jest wkręcana specjalna śruba.Musisz dorwać jakąś pompę i podmienić.
są dwie długości
jeśli masz dłuższą to nie zastosujesz krótszej która notabene jest częściej używana
jeśli masz krótszą to można prakryczie każdą założyć

[ Dodano: 26 Kwi 2010 23:43 ]
piotrekgal pisze:ze trzeba wyzlobic wneke na takiej srobie i dorobic maly oring.
tak się nie robi czyba że chcesz się pompy pozbyć masz inny skok gwintu i wkręcająć na siłę zrobisz sporo aluminowych opiłków, a tych pompa wtryskowa nie lubi.
souler pisze:kontrowanie tej sruby powinno byc symboliczne, bo pracuje ona na 2-och gwintach i nie trzeba uzywac tam sily. wiem to z autopsji, bo 2 miechy temu wymienialem taka srube. :helm:

souler, znowu ??!!



kapitandizel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 26, 2010 22:58
Lokalizacja: piaseczno
Kontakt:

Post autor: kapitandizel » wt kwie 27, 2010 00:04

Dobra to gdzie mozna znalezc takiego pompiarza w okolicach warszawy?


kosior

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt kwie 27, 2010 00:17

Nadarzyn, przy ul. Pruszkowskiej. Jadąc od ronda w kierunku Pruszkowa po prawej stronie masz Chojnackiego, a zaraz za nim uliczkę - skręcasz w nią i zaraz po prawej stronie jest Diesel Service Pana Podkowińskiego :smoke:



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt kwie 27, 2010 09:53

souler, znowu ??!!
zobacz no na date tematu, postu :bajer:



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 27, 2010 10:24

piotrekgal pisze:zobacz no na date tematu, postu :bajer:
wiem a żartowałem bo wtedy była mała samopomoc chłopska :) myśle że kolega się nie obrazi za taki zarcik



kapitandizel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 26, 2010 22:58
Lokalizacja: piaseczno
Kontakt:

Post autor: kapitandizel » wt kwie 27, 2010 12:34

Troche daleko ale dzieki


kosior

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości