Znajomy ma problem ze swoim mk2, tak jak w temacie obroty po odpaleniu auta trzymają się koło 2200 i nie spadają. Znajomy mechanik twierdzi, że może to być wina silniczka krokowego, a najlepiej to byłoby ściągnąć całą przepustnicę i ją wyczyścić.
Jak wiadomo wszystko kosztuje. Co o tym myślicie? Co może być przyczyną i jakie jest najprostsze (najtańsze) rozwiązanie tego problemu?
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
EDIT:
Zapomniałem dodać, jest to silnik 1,8 benzyna na monowtrysku, oznaczenie silnika RP.
Można coś samemu przy tym pokombinować, nie będąc mechanikiem?
Obroty na biegu jałowym około 2200obr/min (falujące)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty na biegu jałowym około 2200obr/min (falujące)
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 21:35 przez rusher, łącznie zmieniany 2 razy.
- czarnyjakmurzyn
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pt lut 19, 2010 13:43
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
U mnie po odpaleniu obroty były dość niskie (silnik gasł chwilę po odpaleniu), więc musiałem przygazować kilka razy aż do rozgrzania silnika. Po rozgrzaniu silnika odłączałem silniczek krokowy, obroty wzrastały, silnik już nie gasł a ja mogłem "spokojnie" jeździć.
Po wymianie gaźnika problemów już nie mam a samochód chodzi jak nowy
Po wymianie gaźnika problemów już nie mam a samochód chodzi jak nowy
MK2, 1.6 PN ---> 1.8 RP, gwint, ATS, wesem: viewtopic.php?f=87&t=532340" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości