Witam
Mam pytanie chciałbym w moim golfie 2.0 AGG 97r. usunąć katalizator (aby go troszkę odblokować) i montować go tylko na przeglądy ( na obejmy) niestety wszedłem dzisiaj do kanału i okazuje się że mam układ wydechowy identyczny jak w MK4 czyli katalizator stanowi jedną część z kolektorem wydechowym.
Dodatkową rzeczą komplikującą fakt jest to że chciałbym zmienić końcowy wydech z 1 na 2 rurki.
W jaki sposób rozwiązać ten problem i czy jeśli kat. jest jeszcze ok a jest to jest sens go usuwać?? Proszę o pomoc w tej sprawie i czy po usunięciu katalizatora mogą pojawić się jakieś problemy.
Usunięcie Katalizatora W MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- hermes1984
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- hermes1984
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Grubych modów nie zakładam ,fabryka spisuje się niezle a przed wszystkim bez problemowo. Chciałbym zyskać parę koni, chyba ze moje działanie przyniesie skutek przeciwny bo podobno róznie to bywakaterpi pisze:Nie ma sensu. Chyba, że zakładasz grube mody.hermes1984 pisze:jest jeszcze ok a jest to jest sens go usuwać?Jeden. Z badaniem technicznym pojazduhermes1984 pisze:Proszę o pomoc w tej sprawie i czy po usunięciu katalizatora mogą pojawić się jakieś problemy.
Jeśli chodzi o okresowe to mniejszy problem.
. Pytanie brzmi czy przez to że jest układ ok MK4 koszty będą spore a efekt mizerny??
[ Dodano: 26 Kwi 2010 23:36 ]
No właśnie sonda wchodzi w katalizator zaraz po tym jak łączy się z kolektorem.michalqqr pisze:teżkaterpi pisze:Jeden. Z badaniem technicznym pojazdumoże wystąpić również problem z sondą lambda
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości