Usunięcie Katalizatora W MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hermes1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Usunięcie Katalizatora W MK3

Post autor: hermes1984 » pn kwie 26, 2010 23:04

Witam

Mam pytanie chciałbym w moim golfie 2.0 AGG 97r. usunąć katalizator (aby go troszkę odblokować) i montować go tylko na przeglądy ( na obejmy) niestety wszedłem dzisiaj do kanału i okazuje się że mam układ wydechowy identyczny jak w MK4 czyli katalizator stanowi jedną część z kolektorem wydechowym.

Dodatkową rzeczą komplikującą fakt jest to że chciałbym zmienić końcowy wydech z 1 na 2 rurki.

W jaki sposób rozwiązać ten problem i czy jeśli kat. jest jeszcze ok a jest to jest sens go usuwać?? Proszę o pomoc w tej sprawie i czy po usunięciu katalizatora mogą pojawić się jakieś problemy.



Awatar użytkownika
katerpi
_________________
_________________
Posty: 901
Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
Lokalizacja: RZ/RLU

Post autor: katerpi » pn kwie 26, 2010 23:06

hermes1984 pisze:jest jeszcze ok a jest to jest sens go usuwać?
Nie ma sensu. Chyba, że zakładasz grube mody.
hermes1984 pisze:Proszę o pomoc w tej sprawie i czy po usunięciu katalizatora mogą pojawić się jakieś problemy.
Jeden. Z badaniem technicznym pojazdu :helm:



Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: michalqqr » pn kwie 26, 2010 23:32

katerpi pisze:Jeden. Z badaniem technicznym pojazdu
też :P może wystąpić również problem z sondą lambda ;)



Awatar użytkownika
hermes1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: hermes1984 » pn kwie 26, 2010 23:35

katerpi pisze:
hermes1984 pisze:jest jeszcze ok a jest to jest sens go usuwać?
Nie ma sensu. Chyba, że zakładasz grube mody.
hermes1984 pisze:Proszę o pomoc w tej sprawie i czy po usunięciu katalizatora mogą pojawić się jakieś problemy.
Jeden. Z badaniem technicznym pojazdu :helm:
Grubych modów nie zakładam ,fabryka spisuje się niezle a przed wszystkim bez problemowo. Chciałbym zyskać parę koni, chyba ze moje działanie przyniesie skutek przeciwny bo podobno róznie to bywa


Jeśli chodzi o okresowe to mniejszy problem.

. Pytanie brzmi czy przez to że jest układ ok MK4 koszty będą spore a efekt mizerny??

[ Dodano: 26 Kwi 2010 23:36 ]
michalqqr pisze:
katerpi pisze:Jeden. Z badaniem technicznym pojazdu
też :P może wystąpić również problem z sondą lambda ;)
No właśnie sonda wchodzi w katalizator zaraz po tym jak łączy się z kolektorem.



Awatar użytkownika
katerpi
_________________
_________________
Posty: 901
Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
Lokalizacja: RZ/RLU

Post autor: katerpi » wt kwie 27, 2010 09:26

hermes1984 pisze:Chciałbym zyskać parę koni
Napiszę Ci tak...Jeśli liczysz, że po wycięciu kata odczujesz przypływ mocy to możesz się zawieść. Wycinałem u siebie kata (co prawda diesel), przyrostu mocy brak :helm:



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt kwie 27, 2010 10:21

Chciałbym zaznaczyć ze kat to nie jakaś fanaberia. Wszyscy po kolei chcą go wycinać ale żyć w zdrowym środowisku też chcą. Jak dla mnie takie mody są bez sensu.

Czy nie wolałbyś aby idąc na spacer wszystkie samochody mijające Cię miały sprawny katalizator?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości