Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?
Witam
Zamierzam wymienić rozrząd w mk4 tdi z silnikiem ALH dziś w sklepie dowiedziałem się że są dwa rodzaje paska do tego silnika czy ktoś z szanownych kolegów może podpowiedzieć czym różnią się te paski ? inna ilość zębów czy co ?
Zamierzam wymienić rozrząd w mk4 tdi z silnikiem ALH dziś w sklepie dowiedziałem się że są dwa rodzaje paska do tego silnika czy ktoś z szanownych kolegów może podpowiedzieć czym różnią się te paski ? inna ilość zębów czy co ?
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Re: Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?
Były 2 rodzaje i różniły się wytrzymałością; silniki z numerem powyżej 500000 miały wzmacniany pasek, natomiast silniki z mniejszym numerem, miały słabsze (np. CT946). Nie można zakładać wzmacnianego paska do silników z mniejszym numerem, gdyż występuje ryzyko uszkodzenia koła rozrządu.Neoarti pisze:Witam
Zamierzam wymienić rozrząd w mk4 tdi z silnikiem ALH dziś w sklepie dowiedziałem się że są dwa rodzaje paska do tego silnika czy ktoś z szanownych kolegów może podpowiedzieć czym różnią się te paski ? inna ilość zębów czy co ?
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 19:56 przez TDiesel, łącznie zmieniany 1 raz.
Na obudowie rozrządu masz naklejkę z oznaczeniem i numerem silnika.Neoarti pisze:hmmm koleś w sklepie sprowadzi mi pasek który wyznaczył po numerze vin ale nie wiadomo czy silnik nie był zmieniony gdzie w tym silniku sa numery ?
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 20:01 przez TDiesel, łącznie zmieniany 1 raz.
Tutaj masz link:Neoarti pisze:no niby tak ale nie wiem czy z tej nalepki da sie coś odczytać bo jest już kiepska widać tylko alh ale silnik chyba ma gdzieś na bloku wybite numery ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131737
Witam szanownych kolegów.
Ja również myślę o wymianie rozrządu i chcę się upewnić w 100%, czy rzeczywiście wzmocniony pasek może uszkodzić koło, i czy poza paskiem, rozrząd do ALH czymś się jeszcze różni???
Ja również myślę o wymianie rozrządu i chcę się upewnić w 100%, czy rzeczywiście wzmocniony pasek może uszkodzić koło, i czy poza paskiem, rozrząd do ALH czymś się jeszcze różni???
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 21:24 przez Jacek_193, łącznie zmieniany 1 raz.
chodzi o wzmocniony bo reszta jest taka samaJacek_193 pisze:Kolego Piasek, chodzi mi o to że w każdym ze sklepów jaki odwiedziłem mówiono mi że są dwa rodzaje silnika, ale nie byli w stanie wytłumaczyć czym one się różnią bo ilości zębów są jednakowe i cała reszta też.
Czy tylko chodzi o ten wzmocniony pasek?
Pasek rozrządu w tdi ALH czy są 2 rodzaje ?
Teraz i ja chciałbym odświeżyć temat. Szykuje sie w moim ALH wymiana kompletnego rozrżadu, numer silnika coś 150.... więc pasek może być tylko i wyłacznie słabszy ?
Czytałem zdanie firmy GATES, ktore mowi, ze mocniejszy tylko do >500000 a słabszy do nr <500000
Czytałem zdanie firmy GATES, ktore mowi, ze mocniejszy tylko do >500000 a słabszy do nr <500000
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 187 gości