VW Bora 1,9 TDI, 2001, 96 kW. AJM czy ASZ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob kwie 24, 2010 18:03

tjwasiak pisze:Rozumiem chęć pomocy innym, jednak moim zdaniem w trosce o to by informacje na forum miały jakąkolwiek wartość nie będąc pewnym swojej wiedzy lepiej czasem powstrzymać się od udzielania informacji.
Dokładnie :bajer:
Zimny Chirurg pisze:Z olejem to nie szalej np z jakimiś motutami bo to nie ma sensu.
Czy 130zł za 5 litrów Motula to jest szaleństwo?Nie sądzę :bajer:



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » sob kwie 24, 2010 21:53

bongo pisze:Czy 130zł za 5 litrów Motula to jest szaleństwo?Nie sądzę :bajer:
Ja również :smoke:



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » sob kwie 24, 2010 21:58

bongo pisze:
tjwasiak pisze:Rozumiem chęć pomocy innym, jednak moim zdaniem w trosce o to by informacje na forum miały jakąkolwiek wartość nie będąc pewnym swojej wiedzy lepiej czasem powstrzymać się od udzielania informacji.
Dokładnie :bajer:
Zimny Chirurg pisze:Z olejem to nie szalej np z jakimiś motutami bo to nie ma sensu.
Czy 130zł za 5 litrów Motula to jest szaleństwo?Nie sądzę :bajer:
Tu nie chodziło jaki rodzaj silnika na jaką moc tylko o okreslenie typu silnika i gdzie ono moze być. A za 130zł motul. Wydawało mi sie ze kosztuje o wiele więcej. Ale to i tek nie zmienia faktu ze motul jest zbyt przereklamowany. I jak jest silnik padnięty to juz nic mu nie pomoże.

Pozdro

ZC



kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kris » sob kwie 24, 2010 22:07

Zimny Chirurg pisze:Czego sie czepiasz.
Nie czepiam się Ciebie
Zimny Chirurg pisze:nie zmienia faktu ze motul jest zbyt przereklamowany
Znów z Toba nie mogę się zgodzić. Przereklamowane to są np. Mobil i Castrol nie Motul. Zalewając Motula masz przynajmiej pewność że jest to prawdziwy syntetyk


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » ndz kwie 25, 2010 13:27

Dane silnika masz podane :
- Wlepka w bagażniku
- Książka serwisowa
- Blok silnika
- Osłona rozrzadu
- Naklejka na lewym kielichu
Pompowtryski wymagają koniecznie oleju o normie 50501.
Dlaczego ? odpowiedź znajdziesz na forum.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » ndz kwie 25, 2010 18:16

kris60 pisze:
Zimny Chirurg pisze:Czego sie czepiasz.
Nie czepiam się Ciebie
Zimny Chirurg pisze:nie zmienia faktu ze motul jest zbyt przereklamowany
Znów z Toba nie mogę się zgodzić. Przereklamowane to są np. Mobil i Castrol nie Motul. Zalewając Motula masz przynajmiej pewność że jest to prawdziwy syntetyk
A jaką pewność masz ze motul leje syntetyk a nie mineral jak kiedyś sadził sie o to mobil z castrolem?
Nie masz. Teraz wszyscy robią eleje na minerałach. I dlatego motula nie opłaca sie kupować bo to to samo co cała reszta.
Syntetyk prawdziwy kosztuje zbyt wiele by je lać do zwykłych silników.
Niestety.

ZC



Radovan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob maja 19, 2007 22:07
Lokalizacja: Muenchen

Post autor: Radovan » pn kwie 26, 2010 18:28

Co do glownego pytania, to mozliwe jest ze masz AJM i 130 KM. Juz kilka razy sie spotkalem z takimi samochodami, sa one przerobione przez bodajze MTM, a w niemczech trzeba to wbic do Briefu.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn kwie 26, 2010 20:40

Cenna uwaga! Rzeczywiście zdarza się że auto po chiptuningu za zachodnią granicą mają wpisaną "niewłaściwą" moc do polskiego dowodu rejestracyjnego.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości