GOLF IV 2.0 BENZYNA WYSOKIE SPALANIE
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF IV 2.0 BENZYNA WYSOKIE SPALANIE
MAM PYTANIE CZY TO MOŻLIWE ŻEBY MÓJ GOLF 2.0 BENZYNA MÓGŁ SPALIĆ PRZY JEŹDZIE TAK DO 100KM/H DOJEŻDŻAM NIM TYLKO DO PRACY OK.15KM A NA TYDZIEŃ SPALI MI ZA 180ZŁ CZY TO NORMALNE CZY COŚ W KOMPIE POPRZESTAWIANE.PROSZĘ O JAKIEŚ PORADY
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Przyjmując cenę 4.50 zł za litr to za 180zl kupisz 40l "zupy" do pracy masz 15km - zakładając, że w jedną stronę to dziennie robisz 30 a w tydzień 150km . To daje nam średnie spalanie na poziomie 26.6l/100 - masakra z koszmarem
Sprawdź spalanie nie na kompie tylko najprostszą i najbardziej wiarygodna metodą, czekasz aż zapali się rezerwa i kasujesz licznik przebiegu dziennego, tankujesz spisujesz ilość paliwa i jeździsz aż się rezerwa zapali ponownie. Dzielisz ilość benzyny przez ilość przejechanych kilometrów, nie zapominając o przesunięciu przecinka od dwa miejsca w prawo.
[ Dodano: 25 Kwi 2010 19:18 ]
Ja bym sprawdził dodatkowo - szczelność przewodów paliwowych, baku - stan filtrów paliwa powietrza- działanie układu chłodzenia- termostat- podpoił auto pod vag-a i sprawdziła czy są jakieś błędy.
Sprawdź spalanie nie na kompie tylko najprostszą i najbardziej wiarygodna metodą, czekasz aż zapali się rezerwa i kasujesz licznik przebiegu dziennego, tankujesz spisujesz ilość paliwa i jeździsz aż się rezerwa zapali ponownie. Dzielisz ilość benzyny przez ilość przejechanych kilometrów, nie zapominając o przesunięciu przecinka od dwa miejsca w prawo.
[ Dodano: 25 Kwi 2010 19:18 ]
Ja bym sprawdził dodatkowo - szczelność przewodów paliwowych, baku - stan filtrów paliwa powietrza- działanie układu chłodzenia- termostat- podpoił auto pod vag-a i sprawdziła czy są jakieś błędy.
RE
ŚREDNIE SPALANIE WYCHODZI MI W TRASIE 7,5L W MIEŚCIE DO 10L. A WSKAZÓWKA LECI JAK OSZALAŁA.
WYMIENIONE BYŁY WSZYSTKIE FILTRY, A PO PODPIĘCIU POD VAG-A WYSKAKUJE MI WYPADANIE ZAPŁONU NA DRUGIM CYLINDRZE
WYMIENIONE BYŁY WSZYSTKIE FILTRY, A PO PODPIĘCIU POD VAG-A WYSKAKUJE MI WYPADANIE ZAPŁONU NA DRUGIM CYLINDRZE
- Boomel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 20:56
- Lokalizacja: (SRB) Leszczyny
- Kontakt:
nie masz może jakiejś dziurki w baku bądź żle ustawiona mieszanka...
Był: GOLF IV 1.6 SR
viewtopic.php?f=89&t=232489&hilit=boomel
Jest: Audi A4 B6 1.8 T Aktual. 1 Str.
viewtopic.php?f=91&t=531291
viewtopic.php?f=89&t=232489&hilit=boomel
Jest: Audi A4 B6 1.8 T Aktual. 1 Str.
viewtopic.php?f=91&t=531291
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
to sprawdź błędycrown23 pisze:MAM VAG-A
Wylicz też w przybliżeniu spalanie...bo na podstawie tego co podałeś można tylko wyliczyć tak jak italiano_83...26l/100km. Przy takim spalaniu to paliwo musi gdzieś wyciekać albo jeździsz tylko na pierwszych dwóch biegach. Nie sądzę że przy normalnej jeździe i takim spalaniu silnik pracowałby normalnie. Sprawdź błędy na VAGu i spróbuj podać dokładniejsze dane...
PS. Staraj się pisać małymi literami
wygląda na to że jeździsz na 3 albo coś inna skrzynia jest. Jeśli żadnych błędów a na VAG lambda dobrze wskazuje to albo masz dziurę w baku albo piłujesz niemiłosiernie auto.
u Piter.5 jak padła sonda to minimalne spalanie na takim samym silniku jak ty masz po mieście wychodziło 12,5 litra na 100km - po wymianie sondy ok 9
u Piter.5 jak padła sonda to minimalne spalanie na takim samym silniku jak ty masz po mieście wychodziło 12,5 litra na 100km - po wymianie sondy ok 9
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 348 gości