PrzerywaSilnik SzalejePrędkościomierz,WskaźnikStanuPaliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartassuzuki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:05
Lokalizacja: Toruń

PrzerywaSilnik SzalejePrędkościomierz,WskaźnikStanuPaliwa

Post autor: bartassuzuki » wt kwie 20, 2010 22:19

Wiatam.
Od kilkunastu dni mam powiększajacy sie problem...
Mam golfa 3 1.9TDI 90KM
Od kilkunastu dni zaczyna zachowywac sie coraz dziwniej.
Najpierw zaczął mi szalec prędkościomierz ale tylko co jakiś czas(czasem jak by sie wyłaczał i po chwili znowu działał)
Potem razem z niedziałającym predkosciomierzem zaczął dziwnie działac silnik (Gdy tylko prędkościomierz zaczynał wariowac pojawiało sie szarpanie podczas przyspieszania na kazdym biegu)
W dniu dzisiejszym zaczął mi wariowac razem z poprzednio wymienionymi rzeczami wskaźnik stanu paliwa...(raz pokazuje więcej a raz mniej, praktycznie co kilkanaście sekund zmienia położenie z wychyleniem około 5mm)
Zaobserwowałem ze wskaźnik stanu paliwa zmienia swoje położenie również gdy samochód jest na biegu jałowym, po czym dodaje czasem gazu...Prędkosciomierz równiez zaczyna wariowac...

Czy ktoś miał juz taki problem?
Czym może to być spowodowane?
co jest odpowiedzialne za prawidłowe działanie wyżej wymienionych szalejących urządzeń?

Zastanawiam sie czy to czasem nie jest wina elektryki...
Proszę o pomoc....
Za wszelką pomoc i odpowiedzi z góry dziekuje....



Awatar użytkownika
Casio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 03, 2009 13:10
Lokalizacja: Opolskie OST

Post autor: Casio » wt kwie 20, 2010 22:44

Prawdopodobnie będzie to problem z bezpiecznikiem.U mnie w Golfie IV gdy wyciągnąłem bezpiecznik nr.7 od swiateł cofania objawy były identyczne.Także proponuje przyjżeć się bezpiecznikom na początek.

Tutaj temat do tego,tylko o Golfie IV,ale objawy by na to wskazywały : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133721
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 22:53 przez Casio, łącznie zmieniany 1 raz.



bartassuzuki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:05
Lokalizacja: Toruń

raczej nie bezpiecznik

Post autor: bartassuzuki » śr kwie 21, 2010 09:47

witam ponownie.
Dzisiaj ponownie sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok...
więc raczej nie jest to problem bezpiecznika..
Dzisiaj tez gdy rano jechałem do pracy wszystko działało poprawnie ale problem na pewno powróci bo juz tak miałem...

Ma ktos jakies inne propozycje czego to moze być wina??

z góry dziękuje i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Post autor: ciachotdi » śr kwie 21, 2010 10:32

co do predkosciomierza to przeczysc styki na altku!!! u mnie było podobnie mogły zasniezec po zimie i moze nie być przepływu pradu. Napewno nie zaszkodzi a jak rozwiazesz problem daj znac :bigok:



bartassuzuki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:05
Lokalizacja: Toruń

problemu ciag dalszy...

Post autor: bartassuzuki » pn kwie 26, 2010 15:16

Witam ponownie Panowie.
Niestety po wykonaniu następujacych czynności problem sie powtarza...;/
(Wyczyszczone zostały wszystkie dane przewody mas, rozebrany został licznik i równierz oczyszczone zostały wszystkie możliwe miejsca(styki) ) zostały sprawdzone wszystkie bezpieczniki, klemy akumulatora...
Problem nadal sie powtarza;/
Dzwoniłem tez do serwisu VW, lecz panowie nie wiedzieli czym to moze być spowodowane;/

Ma ktoś jakies inne rozwiazania??
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 15:18 przez bartassuzuki, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości