ukł. paliwowy kr. gdzie jest wtyczka diagnostyczna?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
ukł. paliwowy kr. gdzie jest wtyczka diagnostyczna?
witam.
od paru dni mam problem z moim kr'em. po problemach z urywającym sie palcem w rozdzielaczu po strzał w dolot.... teraz nagle nie chodzi na benzynie. przekaźnik sprawdziłem i pyka po przekręceniu kluczyka, pompę słychać jak zawsze działa. może ma ktoś schemat tego układu i co powinienem sprawdzić? rozumiem że wtrysk mechaniczny jest napędzany z pompy pod autem tak?
i drugie pytanie- gdzie w tym golfie jest wtyczka diagnostyczna do kodów błyskowych? może mi coś pokaże ale nie wiem gdzie tego szukać, przy cewce nic nie ma....
od paru dni mam problem z moim kr'em. po problemach z urywającym sie palcem w rozdzielaczu po strzał w dolot.... teraz nagle nie chodzi na benzynie. przekaźnik sprawdziłem i pyka po przekręceniu kluczyka, pompę słychać jak zawsze działa. może ma ktoś schemat tego układu i co powinienem sprawdzić? rozumiem że wtrysk mechaniczny jest napędzany z pompy pod autem tak?
i drugie pytanie- gdzie w tym golfie jest wtyczka diagnostyczna do kodów błyskowych? może mi coś pokaże ale nie wiem gdzie tego szukać, przy cewce nic nie ma....
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 12:57 przez matisim, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
klapę już wyprostowałem, prawie, jest tak z 1/2 mm szpara bo nie idzie tego ustawić. gumy od filtra do kolektora są całe, na gazie chodzi a jak miałem małą nieszczelność to zaraz było słychać i czuć po pracy silnika....
ta blacha która otwiera dopływ powietrza z czego jest? aluminium? chyba będe musiał sprawić sobie nową tylko nie wiem skąd...
[ Dodano: 21 Kwi 2010 07:46 ]
ta blacha która otwiera dopływ powietrza z czego jest? aluminium? chyba będe musiał sprawić sobie nową tylko nie wiem skąd...
[ Dodano: 21 Kwi 2010 07:46 ]
nie dało mi to jednak spokoju i rozebrałem wszystko ponownie, przejrzałem i wszystko cacy.Pawel-t10:) pisze:Jak strzelił ci w dolot to sprawdz czy nie rozerwało któreś gumy. Bo jak rozerwało to nie bedzie chodził na benzynie bo nie bedzie wystarczającego podciśnienia żeby unieść klape rozdzielacza i przez to nie bedzie podawał paliwa.
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Da się to ustawić. Na górze w rozdzielaczu jest taka mała dziurka i tam wchodzi taki mały imbus nie pamiętam dokładnie jaki i tam się ustawia wychylenie klapy. Tylko jeśli nie było to nigdy ustawiane to może być zaklejone fabrycznie. Ale możesz to odkleić. U mnie było zaklejone ale nie wiem czy ktoś to zakleił bo wyglądało to jakby guma.matisim pisze:klapę już wyprostowałem, prawie, jest tak z 1/2 mm szpara bo nie idzie tego ustawić.
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 12:20 przez Pawel-t10:), łącznie zmieniany 1 raz.
1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
chodzi o ten otwór??
nawet widać jak była wciągnięta klapa.
[ Dodano: 21 Kwi 2010 20:28 ]
nawet widać jak była wciągnięta klapa.
[ Dodano: 21 Kwi 2010 20:28 ]
teraz to przeanalizowałem, i jeśli mówisz wychylenie klapy to raczej mnie to nie ratuje, bo u mnie wygląda tak jakby ta łapa cała sie zgięła i tak jak na foto- tam gdzie widać szpare to po ustawieniu w tym miejscu jest minimalna szparka, a po drugiej stronie zaczyna chaczyć... blachy nie moge ustawić mimo że ten otwór na śrubę jest wiekszy, pewnie nowa blacha by sie przydałaPawel-t10:) pisze:Na górze w rozdzielaczu jest taka mała dziurka i tam wchodzi taki mały imbus nie pamiętam dokładnie jaki i tam się ustawia wychylenie klapy.
Po
1. w k-jetach nie ustawia się wychylenia klapy
2. ten otwór jest do regulacji dawki paliwa względem przepływającego powietrza
3. ustawia się położenie spoczynkowe klapy
ad2. jak było wcześniej dobrze to lepiej na razie tym nie kręć
ad3. ustawienie spoczynkowe klapy ustawia się rozginając albo zginając odpowiednio drut na którym się dźwignia z klapą opiera. Krawędź taleza ma być 1.9mm od wyfrezowania.
Ps1. jak już to ustawisz to sprawdź czy cała klapa wychyla sie bez oporów (talez ma nie haczyć o brzegi)
Ps2. jesli po kilkakrotnym przekręceniu zapłonu bedziesz miał problem z podniesieniem klapy ciągnąc za śróbkę to znaczy że jakies ciśnienie tam jest, nie wiadomo czy dobre ale na pewno pompa podaje
1. w k-jetach nie ustawia się wychylenia klapy
2. ten otwór jest do regulacji dawki paliwa względem przepływającego powietrza
3. ustawia się położenie spoczynkowe klapy
ad2. jak było wcześniej dobrze to lepiej na razie tym nie kręć
ad3. ustawienie spoczynkowe klapy ustawia się rozginając albo zginając odpowiednio drut na którym się dźwignia z klapą opiera. Krawędź taleza ma być 1.9mm od wyfrezowania.
Ps1. jak już to ustawisz to sprawdź czy cała klapa wychyla sie bez oporów (talez ma nie haczyć o brzegi)
Ps2. jesli po kilkakrotnym przekręceniu zapłonu bedziesz miał problem z podniesieniem klapy ciągnąc za śróbkę to znaczy że jakies ciśnienie tam jest, nie wiadomo czy dobre ale na pewno pompa podaje
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Tak chodzi mi o ten otwór.matisim pisze:chodzi o ten otwór??
Ja myślałem że to jest od wychylenia klapy bo ustawiałem tym jak mi nie chodził na wolnych obrotach. Ze jak sie podkręci to klapka idzie do góry i podaje więcej paliwa. Ale najwidoczniej sie myliłem. Tylko ja miałem ke-jet nie wiem czy jest jakaś różnica jak w k-jet.
1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz sie 02, 2009 13:46
- Lokalizacja: LBn
- Kontakt:
jestes pewien ze paliwo dociera do rozdzielacza?? Mialem podobny problem, cisnienie bylo ale paliwo nie lecialo, bylo slychac pompe spod auta, okazalo sie ze padla pompa podajaca w baku, wymienilem pompe i bylo ok.
golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
a co to jest nie odwracalne?Marecki_XX pisze:jak ci strzelił gaz w tą klapkę to już nigdy nie będzie ci dobrze chodził na Pb
wszystko da sie naprawić
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
gdzy pompa pompuje paliwo słychać jak w rozdzielaczu coś tam szumi, ale spróbowałem tak:Pączek pisze:jestes pewien ze paliwo dociera do rozdzielacza??
Marszall pisze:Ps2. jesli po kilkakrotnym przekręceniu zapłonu bedziesz miał problem z podniesieniem klapy ciągnąc za śróbkę to znaczy że jakies ciśnienie tam jest, nie wiadomo czy dobre ale na pewno pompa podaje
po 5 przekręceniach kluczyka klape podniosłem bez najmniejszego oporu, czyli pompa poszła... jutro jeszcze dla pewności podłącze manometr. przerwę ustawiłem w rozdzielaczu i klapa swobodnie opada do samego dołu bez najmniejszego przytarcia.
jak chcesz mieć już kompletną pewność to zmostkuj przekaźnik pompy (tak aby chodziła cały czas) wyciągnik wtryski z kolektora lub chociaz jeden i podnieś klape max do góry jak wszystkie wtryski ładni8e pylą to nie pompa a jak nic nie siknie to brak ciśnienia.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Marszall, zrobiłem trochę inaczej. zmierzyłem ciśnienie pompy bez rozdzielacza- wskoczyło pod 8 bar. wkręciłem z powrotem ten przewód i odkręciłem przewody na rozdzielaczu i paliwo było. więc to miałem z głowy.
tą przerwę 1.9 mm o której pisałeś to ustawiałem ale z drugiej strony- tzn przerwa była ale ta klapa była w środku a nie do góry i przez to był cały czas zamknięty ten regulator i podciśnienie nie było w stanie podnieść klapy. teraz wszystko jest tak jak powinno, klapa 1.9 mm wyżej i pali elegancko, choć na gazie musi chwile dłużej kręcić a przedtem było dobrze. pierwszy raz mam doczynienie z k-jetronikiem więc trochę muszę się pouczyć.
a wiesz może gdzie szukać tej wtyczki9 diagnostycznej?? kabelek jaki kolor ma? cokolwiek?
za pomoc wielkie dzięki
tą przerwę 1.9 mm o której pisałeś to ustawiałem ale z drugiej strony- tzn przerwa była ale ta klapa była w środku a nie do góry i przez to był cały czas zamknięty ten regulator i podciśnienie nie było w stanie podnieść klapy. teraz wszystko jest tak jak powinno, klapa 1.9 mm wyżej i pali elegancko, choć na gazie musi chwile dłużej kręcić a przedtem było dobrze. pierwszy raz mam doczynienie z k-jetronikiem więc trochę muszę się pouczyć.
a wiesz może gdzie szukać tej wtyczki9 diagnostycznej?? kabelek jaki kolor ma? cokolwiek?
za pomoc wielkie dzięki
wtyczka diagnostyczna ma kolor żółty zazwyczaj jedna wsówka męska, ale nie jestem pewien czy k-jety mają diagnozę. Jeśli jednak już mają to tylko kod migowy.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości