Awaria-pilnie pomocy.Wentylatory sie kreca caly czas.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podmien sterownik wentylatorów bo nigdy nie dojdziesz co się dzieje, żadne termowłączniki i czujniki najpierw sterownik
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
nie podmienie bo nie mam od kogo. Wiec albo termostat albo ten modul. Pdpinajac stary termostat i po wykasowaniu bledow z vag wiatraki przestaja sie krecic, z tym ze ten termostat jest ulamany, ale dziwne ze przestaja.(wkladam go luzno nie montujac do silnka lecz tylko podpinajac) reszta kostek siedzi w silniku. Wiadomo koszt termostatu i sterownika duzy a watpie ze padly 2 czesci naraz. Nie wiem jak zdiagnozowac. wywala tylko blad i zaraz check engin. 17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus
P1293 - 35-00 - -
P1293 - 35-00 - -
Tak. ten silnik posiada w czujniki nr 5 to 4 pinowy zielony, zas 7 to czesc z temrostatem i odzielnym czujnikiem (czarny), 3 czujnik siedzi w chlodnicy. Wyjelem kostke z termostatu i podlaczylem do termostatu ktory mam wyjety nr.9 Wykasowalem blad vagiem uruchimielm silnik i wentylatory ucichly. Powiem ze termostat ten co siedzi w silniku dziala bo otwiera i zamyka. Juz mi brak sil. Wiem ze koszt jego to 320 zl, ale i sterownik tez moze byc uszkodozny. Co do cholery moze byc.?
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 12:45 przez speede, łącznie zmieniany 2 razy.
jest jeszcze kuilka zdan i to tyle. Czy moze byc to przycyzna? Ten czujnik w termostacie? Pomierze wartosci moze wlasnie to on siedzi.
[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 13:07 ]
Bo przeciez jak podlaczam cala ta czesc do kostki mimo ze silnik gorac a ta czesc w temp powietrza ok 15 stopni to nie kreca sie. Moze sprobowac zagrzac w naczyniu przy podlaczonym i wtedy zobacze czy sie wlaczy wiatrak.Pozatym pomierze te wartosci
[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 13:07 ]
Bo przeciez jak podlaczam cala ta czesc do kostki mimo ze silnik gorac a ta czesc w temp powietrza ok 15 stopni to nie kreca sie. Moze sprobowac zagrzac w naczyniu przy podlaczonym i wtedy zobacze czy sie wlaczy wiatrak.Pozatym pomierze te wartosci
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
On (ten czujnik znaczy) nie będzie reagował może na temperaturę a na ruch grzybka. Brak ruchu lub brak informacji o ruchu w wyniku uszkodzenia styku - może powodować błąd. Sam termostat hydraulicznie będzie dobrze otwierał, ale może co z tego skoro komputer auta "o tym nie wie".
No w każdym razie nie czujniki, bo nawet na rysunku jest kod urządzenia F265 czyli taki jak wyskakuje w VAG-u! Dodatkowo, czujniki temperatury (oporowe) mają kod G2 i G62, czyli G bo F to zwykłe styki np. takie jak do kontrolki hamulca ręcznego.
No w każdym razie nie czujniki, bo nawet na rysunku jest kod urządzenia F265 czyli taki jak wyskakuje w VAG-u! Dodatkowo, czujniki temperatury (oporowe) mają kod G2 i G62, czyli G bo F to zwykłe styki np. takie jak do kontrolki hamulca ręcznego.
o tym samym mysle. Jutro bede mial ta czesc z tym z tym ze sama obudowe z tym czujnikiem. To wlasnie jest termostat w niej zamocowany- ten grzybek co sie wysuwa dziala na zmiane temp. i daje sygnal przez ten czujnik co jest wkrecony w ta obudowe. Mi wlasnie wyskakuje blad odkladnie taki (F265) i to jest wlasnie ten sensor. Wydaje mi sie ze sterownik jest ok. Tak czy siak tego nie da sie naprawic jedynie wymiana.
[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 15:02 ]
Naprawilem, dzieki pomocy, ale to nie byl termostat ani czujnik a tym bardziej modul sterujacy. To byl czujnik na obudowie sterujacy termostatem, dawal jakies przeklamania. Kupilem nowa czesc zamocowalem i jest ok. Wentylatory sie wylaczaja i wlaczaja jak sie zagrzeje. Jest jeszcze jeden blad dotyczacy chlodzenia, wystepuje rzadko ale jest:
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 35-10 - - - Intermittent
Wydaje mi sie ze moze byc wtyczka co idzie do tego czujnika w chlodnicy bo te przewody sa jakies niepewne. Mam jeszce pytanie dokad ida te przewody sa 2 i wychodza od tego czujnika. Chcialbym sprawdzic miernikiem czy sa cale. Pozatym czy jesli bylby zepsuty czujnik to tez taki blad wyskoczy?
[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 15:02 ]
Naprawilem, dzieki pomocy, ale to nie byl termostat ani czujnik a tym bardziej modul sterujacy. To byl czujnik na obudowie sterujacy termostatem, dawal jakies przeklamania. Kupilem nowa czesc zamocowalem i jest ok. Wentylatory sie wylaczaja i wlaczaja jak sie zagrzeje. Jest jeszcze jeden blad dotyczacy chlodzenia, wystepuje rzadko ale jest:
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 35-10 - - - Intermittent
Wydaje mi sie ze moze byc wtyczka co idzie do tego czujnika w chlodnicy bo te przewody sa jakies niepewne. Mam jeszce pytanie dokad ida te przewody sa 2 i wychodza od tego czujnika. Chcialbym sprawdzic miernikiem czy sa cale. Pozatym czy jesli bylby zepsuty czujnik to tez taki blad wyskoczy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości