[G60 z ABS] Twardy pedał hamulca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

[G60 z ABS] Twardy pedał hamulca

Post autor: xxMAXIMxx » sob kwie 24, 2010 16:47

Witam, na początek chciałem zaznaczyć, że poszukałem odrobinę na ten temat i co do swojego przypadku niewiele znalazłem.

Jechałem sobie spokojnie sporadycznie używając hamulca. Działał normalnie. Przejechałem parę kilometrów w trasie w ogóle nie używając hamulca, po czym chcąc go użyć, poczułem, że pedał jest twardy jak beton.
Sprawdziłem i po zgaszeniu silnika pedał nie opada, nawet podpomowując a potem odpalając silnik - bez zmian. Nie potrafię znaleźć węża podciśnień do sterowania hamulcami (czy w ogóle jest w tym silniku?). Nie wiem gdzie szukać tzw. serwa.

Załączam fotki, może ktoś mi powie co i gdzie sprawdzić:

Tu widać dolny wężyk ze zbiorniczka, który idzie do pompy sprzęgła:
Obrazek

A tu ogólnie układ sterowania hamulcami:
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob kwie 24, 2010 21:02

masz abs wiec nie ma serwa, sprawdz kodami błyskowymi ABS, pod mieszkiem zmiany biegów powinna być wtyczka czarna i niebieska/szara zależy jaki rocznik


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » ndz kwie 25, 2010 08:01

Z kodami błyskowymi już kiedyś próbowałem dojść do ładu, jednak bez skutków. Mam tylko jedną wtyczkę pod mieszkiem, w dodatku żółtą.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz kwie 25, 2010 09:37

Ile do niej przewodów idzie, trzeba by pinout sterownika abs i tam poszukać którym pinem wychodzi sygnał diagnostyczny, uszkodzona będzie prawdopodonanie silnik pompy lub jego układ, instalacja


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » ndz kwie 25, 2010 10:31

Tylko jeden kabel tam dochodzi. A sterownika ABS nie da się wypiąć, próbowałem ale tam po prostu nie ma wtyczki. Kable są na stałe wprowadzone do sterownika.

[ Dodano: Wto 27 Kwi, 2010 ]
Znalazłem przyczynę:

Od wstrząsów w trakcie jazdy coś poluzowało się w skrzynce przekaźników i po "dopchnięciu" wszystkich objawy ustąpiły. Hamulce działają jak nowe.

Pozdr.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości