Post
autor: VWGT3 » pn kwie 19, 2010 22:34
Auto postawiłem do konkretnego remontu podwozia i przez dłuższy czas były odpięte przewody paliwowe oraz akumulator, po skończeniu prac podłączyli akumulator i przewody. No i pojawił się problem z zapalaniem auta, kręcić można długo i nic, pompa podaje elegancko, bo jak zdejmę przewód przy gaźniku to konkretnie leci paliwo podczas rozruchu, więc zdjąłem pokrywę nalałem benzyny bezpośrednio do gaźnika, zapali na rys pochodzi równo góra pół minuty, gaśnie i dalej mogę sobie kręcić bez rezultatu, a jak zacznę energicznie i nierówno dodawać gazu to się dusi i też gaśnie . Dodam że na gazie zapalę i pojadę bez problemu, przełączę na paliwo i też gaśnie i tak nawet podczas jazdy.

POMOCY!!! ps. bak pełny

Ostatnio zmieniony sob kwie 24, 2010 23:08 przez
VWGT3, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam twardy zawias z mojego VW http://profile.imageshack.us/user/okozeszkla?n=y zmieniłem na standardowy, bo taka gleba to nie dla mnie, pisać na GG