Coś puka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

VW Golf 5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 14:37
Lokalizacja: podkarpackie

Coś puka

Post autor: VW Golf 5 » czw kwie 22, 2010 19:04

Słychać na postoju jakies takie pukanie jak by sie coś o coś obijalo ale gdy wciśnie się sprzęgło pukanie jest głośniejsze .Silnik był oberwany na jednej łapie i zostało to zespawane i morze przez to gdzie coś puka jak myslicie czy to coś ze sprzęgłem ?
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 19:56 przez VW Golf 5, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw kwie 22, 2010 20:32

zazwyczaj puka niedomagający dwumas



VW Golf 5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 14:37
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: VW Golf 5 » czw kwie 22, 2010 20:49

Gdy sie dogazuje to przy spadanu obrotów słychać to stukanie ale szybciej i niestuka regularnie tylko w nierównych odstępach czasu. Gdyby to bylo to sprzęgło dwumasowe to nadaje się tylko do wymiany ?? mam 101 tysięcy przebiegu lecz niewiem w 100% czy niebył cofany licznik. I mam jeszcze takie pytanko czemu nie wyświetla mi się tęperatura otoczenia lecz niwiem czy to jest na zewnątrz czy wewnątrz??
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 20:49 przez VW Golf 5, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw kwie 22, 2010 21:01

VW Golf 5 pisze:Gdy sie dogazuje to przy spadanu obrotów słychać to stukanie ale szybciej i niestuka regularnie tylko w nierównych odstępach czasu.
dwumas ma czasami takie włąśnie objawy, do sprawdzenie oczywiście poduszki silnika, trzeba też sprawdzić czy podczas kołysania silnik poprostu nie "obija się" o karoserię
VW Golf 5 pisze: I mam jeszcze takie pytanko czemu nie wyświetla mi się tęperatura otoczenia lecz niwiem czy to jest na zewnątrz czy wewnątrz??
nie kumam - to nie wyświetla ci się czy wyświetla tylko nie wiesz czy to IN czy OUT???

są wersje MK5 niewyposażone we wskazania temperatury otoczenia



VW Golf 5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 14:37
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: VW Golf 5 » czw kwie 22, 2010 21:11

wiem ze tam jest teperatura bo wyswietlają sie takie 2 kreski (--) tak jak by sobie nie mugł złapac temperatury jak by czujnik był zepsuty. I niewiem czy ta teperatura jaką powinno pokazywac jest na zewnątrz czy wewnątrz



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw kwie 22, 2010 21:41

VW Golf 5 pisze:wiem ze tam jest teperatura bo wyswietlają sie takie 2 kreski (--) tak jak by sobie nie mugł złapac temperatury jak by czujnik był zepsuty. I niewiem czy ta teperatura jaką powinno pokazywac jest na zewnątrz czy wewnątrz
masz uszkodzony czujnik lub przerwany kabel prowadzący do niego, wskazywana temperatura to temp. na zewnątrz



VW Golf 5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 14:37
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: VW Golf 5 » pt kwie 23, 2010 06:44

a w którym miejscu znajduje sie ten czujnik ?? i czy nic by sie niedzialo gdybym pojezdzil jeszcze z takim sprzęgłem bo niedawno kupilem auto i jestem spukany a takie sprzęgło troche kosztuje ???

[ Dodano: 23 Kwi 2010 20:27 ]
najprawdopodobniej jest to dwumas i teraz pytanie czy kupic nowe czy używane a jak używane to czy można jakoś rozpoznać czy nie jest z zużyte ??
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 06:54 przez VW Golf 5, łącznie zmieniany 1 raz.



lukaselmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 21:05
Lokalizacja: WLKP

dwumas

Post autor: lukaselmo » pt kwie 23, 2010 22:57

Wiadomo,zawsze chodzi o kase ale dwumas to bym ci radził kupić nowy,popatrz sobie na allegro jakie są ceny,na używce zaoszczędzisz niewiele a nie masz nigdy pewności jak długo pojeździsz,a przy wymianie troche pracy niestety jest.Podaje numer aukcji jaką przykładowo znalazłem na allegro.Tu masz komplecik cały[koło,tarcz i łożysko] 934647880.pozdro


lukas

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt kwie 23, 2010 23:02

VW Golf 5 pisze: a jak używane to czy można jakoś rozpoznać czy nie jest z zużyte ??
generalnie mechanik może stwierdzić jak pracują sprężyny w dwumasie - oczywiście po uprzednim "wypatroszeniu" - ile jest tam luzu, natomiast proponowałbym ci jednak uzbierać na nowy komplet, jeżeli nie ma innych objawów oprócz delikatnego poklepywania to jeszcze można pojeździć, gorzej jak już zacznie szarpać



VW Golf 5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 14:37
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: VW Golf 5 » sob kwie 24, 2010 07:20

słychać tylko stuki nie czuję zadnych szarpań ale mechanik mowil ze powinno bardziej pukac jak sprzęgło jest nie wciśnięte a u mnie na odwrót a i chcial bym sie dowedziec gdzie znajduje się czujnik temperatury zewnętrznej??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości