Witam,
mam problem z katalizatorem najprawdopodobniej jest zabity (jeszcze ori. wytłoczone 94r.)
i tu moje pytanie do was co z tym zrobić:
1. przebić go czymś i założyć go z powrotem
2. wyrzucić go całkiem i wstawić np. strumiennice
3. kupić nowy katalizator?
i co z sondą Lambda? co jak wyrzuce katalizator i sondę lub przebije katalizator, czy to wpłynie na pracę śilnika spalanie itd.
Robił ktoś coś takiego??
Proszę o mądre porady
Pozdro Mirek.
Katalizator 1.4 ABD 1994r.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lis 14, 2009 20:00
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
skad taki pomysl? auto slabe czy zamulone?mira_s1987 pisze:mam problem z katalizatorem najprawdopodobniej jest zabity
ja w TDI wyciolem go i ok jest, no ale w benzynie to raczej inna troche historia.
mysle ze strumiennica zda egzamin.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
Jak wybijesz flaki z kata i wstawisz z powrotem samą puche to bedzie dziwnie dzwięczeć przy dodawaniu gazu. Lepiej wspawać mu w środek rurkę, albo od razu założyć strumienice w np. obudowie katalizatora. Dostępne są na allegro a na przeglądzie nikt się nie czepi. Co do sondy to fakt odczyt spalin będzie inny ale np. u siebie po takim zabiegu nie odczułem różnicy w spalaniu czy pracy silnika.
- krisss.79
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
- Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA
Ja wywaliłem kata i wstawiłem sama puchem,jest troszkę głośniej ,przede wszystkim na zimnym silniku i przy dodawaniu gazumira_s1987 pisze:1. przebić go czymś i założyć go z powrotem
Nie wplynie na spalanie,wrecz przeciwnie trochę spadnie,z silnikiem tez wszystko bedzie ok,jeśli auto jest molowate ,na niskich obrotach szarpie to może być to zapchany katalizator ale nie koniecznie,podjedz na stacje i sprawdź katamira_s1987 pisze:i co z sondą Lambda? co jak wyrzucę katalizator i sondę lub przebije katalizator, czy to wpłynie na pracę silnika spalanie itd.
Robił ktoś coś takiego??
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 23:28 przez krisss.79, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob lis 14, 2009 20:00
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
- Kontakt:
Znaczy nic nie szarpie na niskich obrotach ale wcześniej (jakiś czas temu dokładnie nie wiem ) lepiej szedł tera jest jakiś przymulony.
Jeździłem niedawno polówką w sedanie z 1.4 i duża różnica na 5 nie trzeba prosić,
może trochę mniej waży tego nie wiem i miała dziurawy środkowy tłumik może to przez to, ale lepiej się tym jeździ.
A niedawno zmieniałem uszczelniacze na wałku rozrządu i na rozdzielaczu,
czy to może być też wina źle ustawionego wyprzedzania zapłonu??
Rozrząd ustawiony idealnie.
Jeździłem niedawno polówką w sedanie z 1.4 i duża różnica na 5 nie trzeba prosić,
może trochę mniej waży tego nie wiem i miała dziurawy środkowy tłumik może to przez to, ale lepiej się tym jeździ.
A niedawno zmieniałem uszczelniacze na wałku rozrządu i na rozdzielaczu,
czy to może być też wina źle ustawionego wyprzedzania zapłonu??
Rozrząd ustawiony idealnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 237 gości