Witam, mam problem odnośnie tego węża (koncowki-mocowania go) mk4, golf iv-na pompowtryskach.
Otóż w tym metalowym kołnierzu znajdują sie 2 uchywyty... wąż wchodzi i zazębia sie o taką opaske (ci co mają ten silnik to wiedzą)... ale problem tkwi w tym że te ząbki sie wytarły i wąż w ogole sie nie trzyma ;/... ręką mogę go wsadzic i zaraz spadnie pod wpływem cisnienia.
Czy jest jakaś możliwość aby jakoś ten wąż sztywno utrzymac żeby sie trzymał? Nie chcialbym kupować tego ponieważ w aso to trochę kosztuje ;|
Już myślałem nadspawac te guzki i ładnie podszlifowac, tylko nie wiem z jakiego materiału to jest zrobione?
I jeszcze jedno czy może mi ktoś wysłać numer tej części... lub jakiś schemat?
Bardzo byl bym wdzieczny.. bo auto mi potrzebne a bez turba jakoś jezdzic sie nie da;P- i musze coś myslec swojskim sposobem to zrobic a jak nie to szukać.. niestety.
Aha i czy ten kołnierz cały dostane w ASO ? (jak na drugim obrazku)?
Zdjecia przykładowe. Moje mocowanie inaczej wyglada tzn. ząbki wytarte i chciałbym tak aby wygladal jak na drugim zdjeciu
Wąż od turbo pod wpływem cisnienia wypada..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Progresywny
- Lubie to!
- Posty: 832
- Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
- Lokalizacja: Stargard
Wąż od turbo pod wpływem cisnienia wypada..
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 18:26 przez Progresywny, łącznie zmieniany 1 raz.
Bolson Tdi, owiń ten wąż taśmą samowulkanizującą i po kłopocie Najlepiej jak najszerszą http://img17.allegroimg.pl/photos/orygi ... /985017341Bolson Tdi pisze: Czy jest jakaś możliwość aby jakoś ten wąż sztywno utrzymac żeby sie trzymał?
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Witam
Mam to samo u siebie ale u mnie troszkę jeszcze tych ząbków się ostało, owinąłem taśmą teflonową i wcisnąłem na siłę. U ciebie problem jest poważniejszy bo już masz całkowicie wytarte....szukałem kiedyś tu na forum i ktoś pisał że te pierścienie są ze stali kwasoodpornej.
Jeśli dobrze widzę to jest to wąż dochodzący do klapy gaszącej więc jego numer jest taki:
1J0 145 838 T
i oring:
3C0 145 117 F
widziałem kiedyś na allegro w dobrym stanie z niewytartymi ząbkami za 100zł
Mam to samo u siebie ale u mnie troszkę jeszcze tych ząbków się ostało, owinąłem taśmą teflonową i wcisnąłem na siłę. U ciebie problem jest poważniejszy bo już masz całkowicie wytarte....szukałem kiedyś tu na forum i ktoś pisał że te pierścienie są ze stali kwasoodpornej.
Jeśli dobrze widzę to jest to wąż dochodzący do klapy gaszącej więc jego numer jest taki:
1J0 145 838 T
i oring:
3C0 145 117 F
widziałem kiedyś na allegro w dobrym stanie z niewytartymi ząbkami za 100zł
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 20:39 przez fructo, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszyscy tylko BRAK MOCY I BRAK MOCY :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości