pierburg 2e2, padł siłownik 3-położeniowy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pierburg 2e2, padł siłownik 3-położeniowy?
Witam. Poradźcie:
czy jeżeli obroty na biegu jałowym sa w granicach 400-500,
trzpień siłownika 3P w tym momencie jest całkowicie schowany (nie dotyka zderzaka z nagwintowanym bolcem)
i nie reaguje na regulację z tyłu kluczem 13 (obroty takie same, trzpień cały czas schowany),
znaczy że padł siłownik 3P?
Dodam że obroty szybkie jałowe (na ssaniu) są OK.
czy jeżeli obroty na biegu jałowym sa w granicach 400-500,
trzpień siłownika 3P w tym momencie jest całkowicie schowany (nie dotyka zderzaka z nagwintowanym bolcem)
i nie reaguje na regulację z tyłu kluczem 13 (obroty takie same, trzpień cały czas schowany),
znaczy że padł siłownik 3P?
Dodam że obroty szybkie jałowe (na ssaniu) są OK.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kreciłem tylko raz. Najpierw w jedna, potem w drugą stronę - bez efektu. Wczesniej wyregulowałem obroty szybkie jałowePaweł Marek pisze:Przestrzegam od nadmiernego kręcenia sruba z tyłu siłownika, łatwo niszcza sie od tego jej oringi ktore nie wiadeomo potem skąd wziąć
Rusza się, juz dokładnie nie pamietam czy jak sie gasi czy jak odpala to sie wysuwa. No i jak gazu sie daje na jałowym to tez sie wysuwa. Ale normalnie na wolnych obrotach przy 90 stopniach jest całkowicie schowanyjhosef pisze:A ten siłownik cokowliek pracuje czy stoi jak kołek?
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 14:01 przez kijazz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
upewnij sie ze zderzak jest dobrze ustawiony.
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 16:47 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Tak, zderzak ustawiłem zgodnie z instrukcja np. z forum. Czyli wyjecie wezyka z trojnika, zaslepienie go, ustawienie obrotów na 3000 itd. Zreszta była to kosmetyka bo tak jak był fabrycznie było prawie OK.
A tak po za tym - ten zderzak odpowiada chyba tylko za przyspieszone obroty jalowe czyli te na ssaniu, z nimi nie mam problemu.
A tak po za tym - ten zderzak odpowiada chyba tylko za przyspieszone obroty jalowe czyli te na ssaniu, z nimi nie mam problemu.
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 21:29 przez kijazz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
na jalowych obrotach siłownik ma być w środkowej pozycji i dotykać do śrubki regulacyjnej lekko podnosząc przepustnicę. Elektrozawór bez zapłonu ma być zamknięty, na zapłonie otwarty .
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Własnie wiem, jak mówię, u mnie nie dotyka, jest całkowicie schowany. Oznacza to że siłownik do wymiany?Paweł Marek pisze:na jalowych obrotach siłownik ma być w środkowej pozycji i dotykać do śrubki regulacyjnej lekko podnosząc przepustnicę.
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 21:53 przez kijazz, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 274 gości