Oryginalny alarm - czułość
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Oryginalny alarm - czułość
Cześć, mam małe pytanko...
Jak bardzo czuły jest oryg alarm w golfie 4? Bo mi nie udało się go załączyć celowo, kopię w koło, macham ręką w środku samochodu - cisza...
Może alarmu w ogóle nie mam? Ale to by było troche dziwne, bo lampka na drzwiach kierowcy mruga...
o co chodzi? aż tak ciężko włączyć ten alarm?
Jak bardzo czuły jest oryg alarm w golfie 4? Bo mi nie udało się go załączyć celowo, kopię w koło, macham ręką w środku samochodu - cisza...
Może alarmu w ogóle nie mam? Ale to by było troche dziwne, bo lampka na drzwiach kierowcy mruga...
o co chodzi? aż tak ciężko włączyć ten alarm?
Że jak?xCinek pisze:Cześć, mam małe pytanko...
Jak bardzo czuły jest oryg alarm w golfie 4? Bo mi nie udało się go załączyć celowo, kopię w koło, macham ręką w środku samochodu - cisza...
Może alarmu w ogóle nie mam? Ale to by było troche dziwne, bo lampka na drzwiach kierowcy mruga...
o co chodzi? aż tak ciężko włączyć ten alarm?
Chodzi Ci o lampkę przy rygielku drzwi kierowcy?
Ona sygnalizuje to, że włączył się dead-lock (nie otworzysz drzwi klamką od środka).To nie jest żaden alarm.
A koła zbutowałeś na darmo
-
- Forum Master
- Posty: 1647
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Mikrostyk przy klapie, 3-ci klakson w podszybiu, dioda na tapicerce przy ryglu > bez czujników ultradźwiękowych raczej na nic to się nie zda. Na co reaguje? > na manipulacje przy zamkach, na zapłon stacyjki w czasie zazbrojenia, otwarcie drzwi w czasie zazbrojenia, otwarcie maski na zazbrojonym >>>>> raczej więcej kłopotów > bo zamki w mk4 padają szybko (dioda, mikrostyk, zimne luty >> sam się będzie odpalał). Ale przydaje się przy dokładce alarmu z allegro > 3 klaksony + syrenka robią niezły raban! Dla zachowania sprawności zamków odradzam odpalanie funkcji auto-ryglowania zamków podczas jazdy >>> dla uniknięcia przykrej niespodzianki polecam wyłączenie auto-ryglowania po 30 s jeżeli nie będzie sygnału z mikrostyku lub stacyjki (zatrzaśnięte kluczyki).
Dodam : łatwiej i taniej jest pozakładać pełny sterownik alarmu z allegro niż dokupić same czujniki ultradźwiękowe (z allegro) i dopinać je do seryjnego alarmu (podczas odpalania dają sygnał masy przez 1 s i dopiero po tym sygnale wskakują na czuwanie).
Alarm seria + dokładka w połączeniu z odpowiednimi blokadami daje nam przynajmniej 50% gwarancji że autko zostanie w naszym posiadaniu.
Przy samym seryjnym alarmie można powybijać wszystkie szyby i obdrapać solidnie autko, ukraść to co jest w środku > a tylko laik będzie miał problemy z odpaleniem.
O zabezpieczeniach dodatkowych zapłonu, GPS i wszelkich patentach antyzłodziejowych nic nie pisze > bo było na forum przerabiane praktycznie od A do Z.
O formie zabezpieczeń w swoich autkach nie piszcie > czyba że następne posty chcecie pisać w dziale skradzione vw (macie PW).
Dodam : łatwiej i taniej jest pozakładać pełny sterownik alarmu z allegro niż dokupić same czujniki ultradźwiękowe (z allegro) i dopinać je do seryjnego alarmu (podczas odpalania dają sygnał masy przez 1 s i dopiero po tym sygnale wskakują na czuwanie).
Alarm seria + dokładka w połączeniu z odpowiednimi blokadami daje nam przynajmniej 50% gwarancji że autko zostanie w naszym posiadaniu.
Przy samym seryjnym alarmie można powybijać wszystkie szyby i obdrapać solidnie autko, ukraść to co jest w środku > a tylko laik będzie miał problemy z odpaleniem.
O zabezpieczeniach dodatkowych zapłonu, GPS i wszelkich patentach antyzłodziejowych nic nie pisze > bo było na forum przerabiane praktycznie od A do Z.
O formie zabezpieczeń w swoich autkach nie piszcie > czyba że następne posty chcecie pisać w dziale skradzione vw (macie PW).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości