wymiana pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » śr kwie 21, 2010 16:43

a powiedzmi jak to mam zrobic



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr kwie 21, 2010 17:55

Zalej ropy żeby miał na czym chodzić to było po 1!! Weź przy wtryskach odkręć chociaż 2 rurki no i kręć aż pójdzie paliwo. Wtedy dokręć no i powinien odpalić... A jak nie no to popytaj się o pompkę którą będziesz zasysał paliwo z pompy paliwowej i przekazywał do filtra paliwa... Ja mam takie coś no i przydatne bardzo w takich sprawach... :bigok:


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr kwie 21, 2010 21:23

koVWal Mk2 pisze:A jak nie no to popytaj się o pompkę którą będziesz zasysał paliwo z pompy paliwowej i przekazywał do filtra paliwa
:bajer: Chciałeś napisać zasysał ze zbiornika .A pompka gruszka bardzo przydatna ,też mam


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » śr kwie 21, 2010 21:59

ja polecam takie coś: Obrazek
mój też nie chciał za palić po wymianie pompy 2x mi aku padł od kręcenia, podłączyłem pompę tak(z kroplówki) i po paru obrotach już chodził


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » czw kwie 22, 2010 17:49

Tak tylko, że jemu odpala a nie chce wejść na obroty...


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » czw kwie 22, 2010 19:07

mi chodziło o to że tak się dobrze odpowietrza pompę bo nie ma opcji żeby gdzieś jeszcze się powietrze dostało, a jak już będzie zalana tylko paliwem to wtedy już ze zbiornika pociągnie bez problemu jeśli nie jest pusty :chytry:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » pt kwie 23, 2010 18:33

panowie powiem tak narazie problem z pompa mam z glowy gdyz okazalo sie ze pompa ktora zakupilem jest najprawdopodobniej do du... a czemu ?? gdyz dzisiaj zamontowalem spowrotem swoja stara ustawilem rozrzad i kat wtrysku zalalem paliwem pompe i auto zagadalo odrazu i nie bylo zadnych problemow z wkreceniem sie na obroty i i oczywiscie nie zgasl



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości