golf gaśnie przy skręcie w prawo albo na mocnym starcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

guar90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:52
Lokalizacja: Lubniewice

golf gaśnie przy skręcie w prawo albo na mocnym starcie

Post autor: guar90 » śr kwie 21, 2010 19:19

Witam wszystkich

Jestem posiadaczem golfa 3 silnik 1.8 nie znalazlem nic wiec założyłem ten temat.
Problem jest nastepujący kiedy ostro ruszam albo skręcam w prawo to golf mi przygasa kiedy go kupiłem tak nie bylo dopiero po miesiącu użytkowania zaczęło sie to dziać. Zaprowadziłem do mechanika ustawił rozrząd zapłon ale golf dalej przygasa co może byc przyczyną.
Jeżeli mógłbym prosić to nie róbcie sobie jaj to skręcaj tylko w lewo albo ruszja wolno bo mnie to nie bawi juz troche kasy w niego włożyłem i nie chce go sprzedawac a pare razy z załamania już chciałem prosze pomózcie z góry dziękuje



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr kwie 21, 2010 19:33

Masz w nim instalację gazową ?



guar90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:52
Lokalizacja: Lubniewice

Post autor: guar90 » śr kwie 21, 2010 19:36

Nie nie mam w nim instalacji gazowej i nigdy w nim nie było



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr kwie 21, 2010 19:46




lomnica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw paź 15, 2009 18:47
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: lomnica » śr kwie 21, 2010 19:50

sprawdzałeś czy masz olej we wspomaganiu?



guar90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:52
Lokalizacja: Lubniewice

Post autor: guar90 » śr kwie 21, 2010 19:53

wszystko jest oleje płyny nowa kopułka nowy palec

[ Dodano: 21 Kwi 2010 20:11 ]
temat dobry tylko ze ja jak podniose wykladzine w bagażniku to tam jest taka plastikowa zaslepka jak ja sciagne i wykrece wszystkie sruby to wyciagam pompe i plywak a ta moja pompa rózni sie troche od tej na zdjeciu w tamtym temacie albo zle gadam nie wiem. i na dodatek pokazuje mi zly stan paliwa plywak tez musze wymienic :(

[ Dodano: 21 Kwi 2010 20:45 ]
Pomoze mi ktos?? :crazy:



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » śr kwie 21, 2010 22:32

Sprawdź przekaźnik pompy czy dobrze siedzi i czy działa prawidłowo i instalacje pod stacyjką. Może któryś z przewodów się wysuwa z kostki lub inna przygoda :)


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

Post autor: Utul » śr kwie 21, 2010 23:17

Witam

Napisz jaki masz kod silnika i wrzuć fotki tej pompy a najlepiej tego całego ustroistwa co wyjmiesz z baku. Może twój sprzedawca przed opchnięciem wrzucił to co miał pod ręką.



Jak masz przynajmniej pół baku paliwa to też się tak dzieje ?

Pozdro
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 23:26 przez Utul, łącznie zmieniany 2 razy.



guar90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:52
Lokalizacja: Lubniewice

Post autor: guar90 » czw kwie 22, 2010 18:47

zawsze mi sie tak dzieje chyba ze zaleje do pelna ale przeciez nie bede jezdził cały czas na pelnym. kod czyli?? bo laikiem jestem fotki dodam jak odbiore auto od elektryka



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 22, 2010 22:01

guar90, daj fotki, ale jeśli wkładałeś nową pompę w stary koszyk i pominąłeś pewną uszczelkę na niej to tak bedzie. O ile pamiętam jest to oring nakładany na metalowy korpus pompy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

guar90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:52
Lokalizacja: Lubniewice

Post autor: guar90 » sob kwie 24, 2010 13:44

a czemu ten oring moze byc tego przyczyna czemu jest on taki wazny mozesz wytłumaczyc i jak sprawdzic czy plywak nie jest do kitu bo mnie klamie z iloscia benzyny



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 24, 2010 18:43

dokładnie nie umiem opisać bo teraz nie mam pompy na wierzchu, chodzi tam o to żeby część ssąca pompy była zawsze utopiona w paliwie nawet jak w baku jest jej mało. A z pływakiem nie wiem, może tylko trzeba go podgiąć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

guar90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:52
Lokalizacja: Lubniewice

Post autor: guar90 » wt cze 08, 2010 15:57

Witam chłopaki sory ze tak pozno odpowiadam ale mialem troche na głowie. wyciagnełem to wszystko z tego baku wyciągnełem pompke z tej plastikowej obudowy i okazało sie ze to wina czesci za 1zł, brakowało oringu i to była przyczyna że golf gasł dzięki wszystkim którzy mi pomagali. Pozdrowionka :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości