czy polo 6n miało dwie płyty podłogowe???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

czy polo 6n miało dwie płyty podłogowe???

Post autor: tovdi1 » śr kwie 21, 2010 16:41

pytanie tego typu, czy polo 6n miało dwa typy płyt podłogowych???
pytanie dlatego, że spotkałem się dziś z kolegą, który zakupił polo 6n, taką na szerokim zderzaku juz, czyli po 97, i stwierdził że ta polo ma od innych całkiem inną płytę podłogową i zawieszenie, że podobno wyszło takich polo tylko 300szt+1000szt. color concept
jakoś mi się nie chce w to wierzyć, ale pytam
więc jak to jest???
Ostatnio zmieniony wt maja 04, 2010 17:45 przez tovdi1, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr kwie 21, 2010 17:52

Moim zdaniem mało prawdopodobne aby dla 1300 sztuk była zmieniona płyta podwoziowa + zawiecha. Taka zmiana wiąże się z bardzo dużymi kosztami , gdyby to chodziło o Porsche , Jaguara , Bentleja , lub wozy z podobnej klasy to bym powiedział że tak . Ale jeśli chodzi o polo 6n to moim zdaniem nie



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: czy polo 6n miało dwie płyty podłogowe???

Post autor: doggie » śr kwie 21, 2010 23:19

tovdi1 pisze:pytanie tego typu, czy polo 6n miało dwa typy płyt podłogowych???
pytanie dlatego, że spotkałem się dziś z kolegą, który zakupił polo 6n, taką na szerokim zderzaku juz, czyli po 97, i stwierdził że ta polo ma od innych całkiem inną płytę podłogową i zawieszenie,
twój kolega opowiada głupoty, akurat szerokość zderzaka nie ma nic wspólnego z płytą podłogową, Polówki z wąskim zderzakiem szły z Niemiec na rynek polski nawet do 1999 roku, ja miałem polówkę z polskiego salonu z 1998 roku też na wąskim zderzaku. W Polo od 1994 do 2001 roku była tylko jedna i ta sama płyta podłogowa, na której budowana również byłą Ibiza i Fabia.



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » czw kwie 22, 2010 07:52

mettenos pisze:twój kolega opowiada głupoty, akurat szerokość zderzaka nie ma nic wspólnego z płytą podłogową, Polówki z wąskim zderzakiem szły z Niemiec na rynek polski nawet do 1999 roku, ja miałem polówkę z polskiego salonu z 1998 roku też na wąskim zderzaku. W Polo od 1994 do 2001 roku była tylko jedna i ta sama płyta podłogowa, na której budowana również byłą Ibiza i Fabia.
a ibiza nie była przypadkiem na zawieszeniu golfa???



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw kwie 22, 2010 14:10

tovdi1 pisze: a ibiza nie była przypadkiem na zawieszeniu golfa???

Ibiza była i jest na płycie Polo (mówię o roku od 1994 bo wcześniej była na licencji Fiata) :bajer: , na płycie Golfa były i są Seat Leon, Audi A3, Skoda Octawia



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » czw kwie 22, 2010 14:58

mettenos pisze:Ibiza była i jest na płycie Polo (mówię o roku od 1994 bo wcześniej była na licencji Fiata) :bajer:
to akurat wiem, z tym że od 93
mettenos pisze:na płycie Golfa były i są Seat Leon, Audi A3, Skoda Octawia
i audi TT, oraz nowy garbus(nie wiem jak się pisze beatle, betlle???)
ok, dzieki za pomoc :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 99 gości