Problem z ALH z dnia na dzień straciło moc i wzrosło spalani
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kol.Sztomel, a jaki był powód że go usunąłeś ten. N18 z tego co sie dowiaduję To przy zaslepieniu EGR zostawia sie N18 .Mam rozumiec ze Ci walnął a funkcje przejął opornik???Sztomel pisze:Właśnie sobie dzisiaj zastąpiłem brak elektrozaworu N18 opornikiem o rezystancji 16 ohm
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
więc tak :
usunąłem elektrozawór N239 gdyż z powodu zwarcia w sterowniku silnika klapa zamykała mi się podczas jazdy, wolałem usunąć N239 niż naprawiać sterownik, poza tym obciąłem wtyczkę przy N239 gdyż przydała mi się do diagnozowania innych elektrozaworów u znajomych (zwłaszcza N75),
N18 usunąłem bo skoro mam zaślepiony zawór EGR to po co ma mi to cholerstwo wisieć w komorze silnika bezużytecznie, zachowałem na wypadek konieczności podmianki w miejsce N75, usunąłem zatem zbędne wężyki podciśnienia by nie było bałaganu i teraz mam tylko wężyki przy samym N75.
usunąłem elektrozawór N239 gdyż z powodu zwarcia w sterowniku silnika klapa zamykała mi się podczas jazdy, wolałem usunąć N239 niż naprawiać sterownik, poza tym obciąłem wtyczkę przy N239 gdyż przydała mi się do diagnozowania innych elektrozaworów u znajomych (zwłaszcza N75),
N18 usunąłem bo skoro mam zaślepiony zawór EGR to po co ma mi to cholerstwo wisieć w komorze silnika bezużytecznie, zachowałem na wypadek konieczności podmianki w miejsce N75, usunąłem zatem zbędne wężyki podciśnienia by nie było bałaganu i teraz mam tylko wężyki przy samym N75.
Sztomel pisze:N18 usunąłem bo skoro mam zaślepiony zawór EGR
A w miejsca po wtyczkach zastosowałęś te oporniki! I wykasowałeś błędy! Wlutowałeś je i zabezpieczyłęś czymś ?? czy tak sobie wiszą?? bo zamierzam też usunać ten N18 Jeżdżę już sporo czasu z zaslepionym EGR. . Więc też bym to odpiął! . Klapę mam dobrą . Tylko na obecną chwilę to pozbyłeś sie tej klapy gaszącej! . I jaki jest efekt nie szarpie silnikiem?? bo różnie to mówią! jednym szarpie drugim nie??Sztomel pisze:usunąłem elektrozawór N239
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
więc wtyczkę od N239 obciąłem wraz z odcinkiem 10 cm kabelków, pomiędzy kabelki wlutowałem opornik stały o rezystancji 36 ohm (to jest średnia rezystancja cewki elektrozaworu N239) i zabezpieczyłem izolacją termokurczliwą, we wtyczkę po N18 wpiąłem opornik stały o rezystancji 16 ohm (również średnia wartość oporności cewki tego elektrozaworu) i opornik zabezpieczyłem przed wysunięciem opaską plastikową samozaciskową, błędy po zastosowaniu ww. oporników skasowałem i już nie ma prawa by się ponownie pojawiły, faktem jest, że odczuwam zatelepanie silnikiem podczas gaszenia z powodu nieaktywnej klapy gaszącej ale da się przeżyć. W przyszłości mam zamiar obudowę zaworu EGR i tym samym klapy gaszącej zastąpić przelotką. Brak aktywnej klapy gaszącej w silnikach ASV, AGR. ALH, AHF i silnikach PD (za wyjątkiem silnika AXR gdzie klapę trzeba mechanicznie usunąć bo sterownik wykryje błąd sterowania V157 po odpięciu wtyczki od niego) będzie zawsze powodować telepanie przy gaszeniu.Rafał 21 pisze:A w miejsca po wtyczkach zastosowałęś te oporniki! I wykasowałeś błędy! Wlutowałeś je i zabezpieczyłęś czymś ?? czy tak sobie wiszą?? bo zamierzam też usunać ten N18 Jeżdżę już sporo czasu z zaslepionym EGR. . Więc też bym to odpiął! . Klapę mam dobrą . Tylko na obecną chwilę to pozbyłeś sie tej klapy gaszącej! . I jaki jest efekt nie szarpie silnikiem?? bo różnie to mówią! jednym szarpie drugim nie??
arwam, jak chcesz to ten siłownik wyślę Ci za darmo, podeślij tylko namiary, oczywiście zapłacisz tylko koszt przesyłki ( a na szrocie w Twojej okolicy nie dostaniesz go w cenie kilku złotych czyli równowartości kosztów przesyłki ?).
Ja dzisiaj też wywaliłem N18, we wtyczkę wsadziłem opornik 18 ohm, wywaliłem przewody podciśnienia i zrobiłem całą, nową instalację na nowych przewodach wg własnego pomysłu Wyczyściłem N75 wg opisu z forum i teraz auto o niebo lepiej się zbiera, ciężej o notlauf, choć dalej występuje. Mniejsza jest turbodziura i szybciej łapie wyższe ciśnienie doładowania
Polecam zainwestować we wskaźnik doładowania!! Na serio dużo potrafi pokazać i moża się co nieco nauczyć czemu auto jedzie a czemu nie
Polecam zainwestować we wskaźnik doładowania!! Na serio dużo potrafi pokazać i moża się co nieco nauczyć czemu auto jedzie a czemu nie
Problem z ALH z dnia na dzień straciło moc i wzrosło spalani
Piszę do was po taki długim czasie bo jakoś nie umiałem się zebrać i sprawdzić Golfika.Witam ,proszę was o sprawdzenie logów.Logi te robiłem po raz pierwszy tak więc proszę o wyrozumiałość,chodzi mi o te z 7 Augusta.
Są to logi Dynamiczne:
003 http://vaglog.rtnet.pl/koola_71_19231.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 http://vaglog.rtnet.pl/koola_71_19234.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 http://vaglog.rtnet.pl/koola_71_19233.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Są to logi Dynamiczne:
003 http://vaglog.rtnet.pl/koola_71_19231.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 http://vaglog.rtnet.pl/koola_71_19234.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 http://vaglog.rtnet.pl/koola_71_19233.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości